Seksivälineet
Onko teillä paljon seksivälineitä minulla on 2 vibraattoria 2 Dildoa 1 hieromasauva ovat kovassa käytössä joka päivä
Kommentit (14)
Joo, mulla on noin 100 kpl.
Ostin tuosta koko sarjan koska olen sähkömies: https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/BD-SM/Electrosex
68v kirjoitti:
Onko teillä paljon seksivälineitä minulla on 2 vibraattoria 2 Dildoa 1 hieromasauva ovat kovassa käytössä joka päivä
2 tekopillua.M46
Toiko joulupukki seksileluja?
Jos toi niin tykkäsitkö vai oliko "mauttomia"?
Onhan niitä kymmeniä. Kovimmassa käytössä g-pistesauvat, niillä irtoaa mehut. Suosittelen laajaa valikoimaa niin ei tule tylsää. Ja on myös mukava huomata että lelulaatikosta voi löytää leluja uudelleen koekäyttöön jos joskus ei olekaan ollut hyvä niin myöhemmin voi olla.
Lahjoin itseäni jouluna kolmella sauvalla. Entuudestaan niitä on joitakin. Vibralla tai ilman, muotoiltuna, kalunmallisena ja suorana. Kuulat, anaalihelmiä, peppuplugi. Kyllä ne kenkälaatikon pohjan täyttää, ja vähän enemmänkin.
Nostalgiasyistä myös eka dildoni on tallessa.
N 41 v
Vierailija kirjoitti:
Toiko joulupukki seksileluja?
Jos toi niin tykkäsitkö vai oliko "mauttomia"?
Toi kyllä. Ison vibran, muttta annoin sen illalla kun lapset lähtivät omiin koteihin. Sillä oli käyttöä jo illalla, joulumuori piti siitä.
Onhan noita, niin naiselle kuin miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Lahjoin itseäni jouluna kolmella sauvalla. Entuudestaan niitä on joitakin. Vibralla tai ilman, muotoiltuna, kalunmallisena ja suorana. Kuulat, anaalihelmiä, peppuplugi. Kyllä ne kenkälaatikon pohjan täyttää, ja vähän enemmänkin.
N 41 v
Heräsi mielenkiinto kun olet hienosti jo aikuinen nainen että mikä on ensimmäinen dildosi. Se lienee jo kuitenkin aika vanha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 41 v
Heräsi mielenkiinto kun olet hienosti jo aikuinen nainen että mikä on ensimmäinen dildosi. Se lienee jo kuitenkin aika vanha?
John Holmes replika.
Anustappi,
Aamulla laitan anukseen kakkaamisen jälkeen ,
Seuraavana aamuna otan pois.
Pari kertaa kuukaudessa sama homma
Hei mies, nyt on sinulla termit sekaisin, mutta hyvä yritys.