Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö, että tissejäsi vilkuillaan?

Vierailija
15.08.2018 |

Ei ole varmaan mukavaa, jos miehet tuijottavat tissejä jutellessaan, mutta naiset tykkäättekö, jos huomaatte että tissejänne salaa muuten vilkuillaan tai ihaillaan? Tai jopa nätisti kommentoidaan? Miltä se tuntuu? (Minkä kokoisista on tällöin kyse?)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Saa myös kommentoida, kunhan se ei tule irstaasti ja kuola valuen. Tissit on mun parhaita puolia ja kokoa on F80. Jos joku mulle ihan nätisti sanoo, että hyvät tissit, niin miksipä siitä pahastuisin! :)

Vierailija
2/10 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, paitsi mieheni. G.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään! Saa myös kommentoida, kunhan se ei tule irstaasti ja kuola valuen. Tissit on mun parhaita puolia ja kokoa on F80. Jos joku mulle ihan nätisti sanoo, että hyvät tissit, niin miksipä siitä pahastuisin! :)

Kuulostaa hyviltä tisseiltä. ;-)

ap

Vierailija
4/10 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu nimenomaan kuinka limaisesti sen tekee. Omani kokoa 80D, eli ei mitkään järisyttävän suuret, mutta kyllä ne huomiota saavat, jos haluan pukeutua niitä korostavasti. Kyllähän sellainen ohimennen tullut katse, kun mies ei vaan meinaa saada silmiään irti niistä vaikka ohi kävellessään on jotenkin kuumottavaa. Kommentteja en kaipaa vierailta.

Vierailija
5/10 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaa. Jos oikeasti alkaisin edes noteeraamaan, saati loukkaantumaan jokaisesta vilkaisusta, menisi elämä hankalaksi :) T: 65/60 DD/E.

Vierailija
6/10 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. C70.

Vierailija
7/10 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, kyllä vilkuiluihin on niin totuttu. Ihan huvittaa nää 90H, ympärys 116, kuitenkin vaikee saada sitä. N38

Vierailija
8/10 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on ihan ok tai jopa ihan hauskaakin, mutta sitä en jaksa, kun esimieheni tuijottaa. En oikein jaksaisi kuunnella häntä muutenkaan... Koko 65H.

N37

Vierailija
9/10 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti isorintaiset ovat kyllästyneet, kun miehet tuijottavat. En voi rintoja kotiinkaan jättää. Ne eivät kuitenkaan ole siinä vieraille tarjolla.

Vierailija
10/10 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi ihanaa, jos olisi isotissinen naisystävä! Voisi hemmotella ja nauttia suloisuudesta : )

Mistähän tuollainen löytyisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme