Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen neitsyt ja pelkään että en kelpaa miehelle

Vierailija
13.08.2018 |

Olen 20-vuotias, mies 31. Olemme alkaneet seurustella vasta äsken ja tämä on ensimmäinen vakava suhteeni. Mies on ensimmäinen johon luotan niin paljon ja jonka kanssa tunnen oloni niin turvalliseksi, että olen valmis harrastamaan seksiä hänen kanssaan.

Minua on käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi, millä on myös omat vaikutuksensa tässä asiassa. Olen siis täysin kokematon enkä yhtään tiedä miten puhua näistä asioista miehen kanssa. Mies nimittäin ei todellakaan ole kokematon.

Pelottaa että mies jättää minut, jos kerron esim. tuosta hyväksikäytöstä. Tiedän että se on hölmöä, koska mies oikeasti välittää minusta paljon. En vain voi näille ajatuksille mitään...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen fiksu mies poistuu takavasemmalle tuossa tilanteessa. Voi tyttöparka, etsi ikäistäsi ja yhtä kokematonta seuraa. Tuolla suhteella ei ole tulevaisuutta.

Vierailija
2/13 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tarvitse kertoa hyväksikäytöstä jos et tahdo. Jos seksi jännittää niin sanot miehelle että seksi jännittää. Moni mies haaveilee olevansa täydellinen rakastaja ja haluaa olla sulle hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on vaan olla avoin ja puhua miltä tuntuu. Parempi kertoa viivyttelemättä.

Vierailija
4/13 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et kertoisi? jos mies lähtee sen takia, ettei siedä sinun historiaasi, niin ei varmaankaan ole oikea sinulle!

Vierailija
5/13 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tuon takia jättää niin on ääliö.

Vierailija
6/13 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
7/13 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaat eivät kirjoittele tänne. Ikäerohullu  spämmää taas sairaita juttujaan.

Vierailija
8/13 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis is back In business, nicy try but no cigar.

Vierailija
9/13 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa vahvan ja kokeneen aikuisen naisen, ei tuollaista hyväksikäytettyä tyttöressua. Luultavasti olet muutenkin miehelle pelkkää hauskanpitoa.

Vierailija
10/13 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mies on tosissaan kanssasi.

Vierailija
11/13 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ainakin kokemattomuudesta ja epävarmuudesta.

Myöhemmin mahdollisesti hyväksikäytöstä (mieluiten sen jälkeen kun teillä on jo seksiä).

Kelpaat todellakin sellaiselle, joka on arvoisesi. Vaikka tämän suhteen lopputulos olisi mitä vain, niin muista että sinussa ei ole mitään vikaa. Ennen pitkää pääset hellään intiimiin suhteeseen :) joko tämän miehen kanssa tai myöhemmin jonkun toisen

Vierailija
12/13 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/13 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan olet tuttu trolli, ikis eli ikäerohullu. Mitä saat tästä?