Olen neitsyt ja pelkään että en kelpaa miehelle
Olen 20-vuotias, mies 31. Olemme alkaneet seurustella vasta äsken ja tämä on ensimmäinen vakava suhteeni. Mies on ensimmäinen johon luotan niin paljon ja jonka kanssa tunnen oloni niin turvalliseksi, että olen valmis harrastamaan seksiä hänen kanssaan.
Minua on käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi, millä on myös omat vaikutuksensa tässä asiassa. Olen siis täysin kokematon enkä yhtään tiedä miten puhua näistä asioista miehen kanssa. Mies nimittäin ei todellakaan ole kokematon.
Pelottaa että mies jättää minut, jos kerron esim. tuosta hyväksikäytöstä. Tiedän että se on hölmöä, koska mies oikeasti välittää minusta paljon. En vain voi näille ajatuksille mitään...
Kommentit (13)
Sun ei tarvitse kertoa hyväksikäytöstä jos et tahdo. Jos seksi jännittää niin sanot miehelle että seksi jännittää. Moni mies haaveilee olevansa täydellinen rakastaja ja haluaa olla sulle hyvä.
Tärkeintä on vaan olla avoin ja puhua miltä tuntuu. Parempi kertoa viivyttelemättä.
miksi et kertoisi? jos mies lähtee sen takia, ettei siedä sinun historiaasi, niin ei varmaankaan ole oikea sinulle!
Jos mies tuon takia jättää niin on ääliö.
IKIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
21-vuotiaat eivät kirjoittele tänne. Ikäerohullu spämmää taas sairaita juttujaan.
Ikis is back In business, nicy try but no cigar.
Mies haluaa vahvan ja kokeneen aikuisen naisen, ei tuollaista hyväksikäytettyä tyttöressua. Luultavasti olet muutenkin miehelle pelkkää hauskanpitoa.
Tuskin mies on tosissaan kanssasi.
Kerro ainakin kokemattomuudesta ja epävarmuudesta.
Myöhemmin mahdollisesti hyväksikäytöstä (mieluiten sen jälkeen kun teillä on jo seksiä).
Kelpaat todellakin sellaiselle, joka on arvoisesi. Vaikka tämän suhteen lopputulos olisi mitä vain, niin muista että sinussa ei ole mitään vikaa. Ennen pitkää pääset hellään intiimiin suhteeseen :) joko tämän miehen kanssa tai myöhemmin jonkun toisen
Ei, vaan olet tuttu trolli, ikis eli ikäerohullu. Mitä saat tästä?
Jokainen fiksu mies poistuu takavasemmalle tuossa tilanteessa. Voi tyttöparka, etsi ikäistäsi ja yhtä kokematonta seuraa. Tuolla suhteella ei ole tulevaisuutta.