Monta sukupolvea samaa asuntoon
Onko kokemuksia siitä miten onnistuu asuminen ns monen sukupolven kesken.
Harkitsemme muuttavamme miehen mummolle (mun kummitäti).
Miehen mummon on kovin yksinäinen ja asuaa älyttömän isossa ok talossa. Tarvitsee apua pihatöissä. Hän itse on tätä järjestelyä ehodttanut kun on kovin yksinäinen miehensä kuoltua (miehen pappa mun kummisetä).
Kommentit (7)
Hei, ihan oikeasti. Jos teatteritieteen maisteri kirjoittaisi noin ja pitäisi tuon tasoista blogia, sopisi kysyä, mikä Suomen koulutusjärjestelmässä on mennyt vikaan. En ymmärrä, mikä sun motiivina on noiden blogien ja foorumispämmäyksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hei, ihan oikeasti. Jos teatteritieteen maisteri kirjoittaisi noin ja pitäisi tuon tasoista blogia, sopisi kysyä, mikä Suomen koulutusjärjestelmässä on mennyt vikaan. En ymmärrä, mikä sun motiivina on noiden blogien ja foorumispämmäyksen kanssa.
Oliko sinulla aiheeseen liittyvää kommenttia?
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, ihmettelen vain, mikä mahtaa olla syynä moiseen pelleilyyn ja millainen ihminen näiden blogien takana oikeasti on. Ei kukaan usko, että noiden tekstien takana on teatteritieteen maisteri, ja on aivan päinselvää, että tekstit on kirjoittanut sama henkilö kuin nimimerkki Kiukkuinen.
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, ihmettelen vain, mikä mahtaa olla syynä moiseen pelleilyyn ja millainen ihminen näiden blogien takana oikeasti on. Ei kukaan usko, että noiden tekstien takana on teatteritieteen maisteri, ja on aivan päinselvää, että tekstit on kirjoittanut sama henkilö kuin nimimerkki Kiukkuinen.
Siinä tapauksessa jätän mielipiteesi omaan arvoonsa.
Nyt vain kaikki veikkailemaan, onko nimimerkki Kiukkuinen oikea henkilö vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vain kaikki veikkailemaan, onko nimimerkki Kiukkuinen oikea henkilö vai ei.
Voit omalle aiheellesi perustaa oma avauksen. Se ei liity mitenkään minun aloitukseeni
Kokemuksia onnistuuko tuollainen järjetely