Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan kuulla selviytymistarinoita kun parisuhde on pelastunut eron porteilta

Vierailija
12.08.2018 |

Siinäpä se tulikin. Onko täällä ketään kenen liitto olisi pelastunut täysin toivottomasta tilanteesta? Silloin kun toinen tai molemmat oli jo pitkään prosessoinut eroa ja se tuntui ainoalta mahdollisuudelta.
Miten siinä onnistuitte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeesti yhtään onnellista tarinaa? 🤔

Vierailija
2/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun avioliittoni on jatkunut muutaman ison kriisin jälkeen. Kerran mies kävi käsiksi. Pari kertaa haukkui ihan järkyttävästi ja pitkäkestoisesti yms.

Et ehkä tarkoittanut ihan tällaista varmaan. Joka tapauksessa mietin eroa aika pitkälle. Varmaan mieskin mietti omista syistään, kun piti minua ilmeisesti kamalana. Joka kerta suhde on jatkunut siksi, että en kestä ilman fyysistä läheisyytyä miehen kanssa. Meillä on ollut vahvaa kemiaa alusta saakka. Jossain vaiheessa sitä vaan alkaa aina ajatella, että mitä niistä huonoista asioista, kunhan fyysinen yhteys vain palautuu.

Ongelmat ovat pitkälti vain mielestä poissuljettuja ja poistyönnettyjä kuin ratkaistuja siis. Ei jaksa lopulta enää puhua niistä mitään, käpertyy vain miehen viereen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni on mennyt kaksi kertaa huonommin suhteemme aikana. Ensimmäinen kerta oli noin kolme vuotta seurustelun aloittamisen jälkeen ja toinen kerta on viime keväältä, jolloin olimme olleet jo melkein kymmenen vuotta yhdessä. Ensimmäisellä kerralla olimme vasta menossa naimisiin ja tämä toinen ”kriisiaika” on ollut keskellä pikkulapsiarkea. Oikeastaan väsyttävän pikkulapsiajan takia meillä on mennyt heikommin viimeiset pari vuotta. Olimme eroamispisteessä vielä kesäkuussa, kunnes jotain ihmeellistä tapahtui ja suhteemme alkoi paranemaan kuin itsestään. Tällä hetkellä menee paremmin kuin aikoihin, josta olemme molemmat todella onnellisia.

Vierailija
4/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta sanoa näin, mutta vaikka selviytyisi siitä toivottomasta tilanteesta, asiat jäävät kalvamaan tuleviksi vuosiksi.

Vierailija
5/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. On vain kokemuksta parisuhteesta, joka on monesti ollut eron portailla ja lopulta lopullinen ero.

Vierailija
6/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin että meillä menee jo paremmin, kesä oli minun mielestä tosi onnistunut. Tehtiin paljon yhdessä, kahdestaan ja perheenä. Arjen jatkuttua mies kuitenkin edelleen eron kannalla. Tosin toisena päivänä sanoo että tuskin olisi onnellisempi vaikka erottaisiin toisena on sitä mieltä ettei tästä enään mitään tule, liikaa ikäviä asioita tapahtunut.

Ap

Vierailija
7/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita saada selville, mihin miehesi on tyytymätön. Tuli ero tai ei, tuo tieto on oleellinen jatkon kannalta. Mitä itse olet mieltä suhteestanne?

Vierailija
8/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mihin hän on tyytymätön. On kertonut asian. Nyt asiat on muuttuneet huomattavasti paremmiksi, mies vaan edelleen jankkaa niistä aiemmin tapahtuneista. Ei pääse eteenpäin. Ei vissiin näe muutosta tai jotain.

Itse tajusin vasta eron läjähtäessä kasvoille miten paljon hyviä asioita meillä yhdessä onkaan. Haluan enemmän kuin ikinä tehdä töitä meidän eteen jotta tämä kestäisi. Aiemmin se on ollut puolittaista ja olen liikaa keskittynyt negatiivisiin asioihin.

Mutta muutos tuli ilmeisesti aivan liian myöhään. :(

Vierailija
9/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mihin hän on tyytymätön. On kertonut asian. Nyt asiat on muuttuneet huomattavasti paremmiksi, mies vaan edelleen jankkaa niistä aiemmin tapahtuneista. Ei pääse eteenpäin. Ei vissiin näe muutosta tai jotain.

Itse tajusin vasta eron läjähtäessä kasvoille miten paljon hyviä asioita meillä yhdessä onkaan. Haluan enemmän kuin ikinä tehdä töitä meidän eteen jotta tämä kestäisi. Aiemmin se on ollut puolittaista ja olen liikaa keskittynyt negatiivisiin asioihin.

Mutta muutos tuli ilmeisesti aivan liian myöhään. :(

Meillä taitaa olla sama juttu. Minä vain ajattelen kuten miehesi. Meillä oli iso kriisi joku vuosi sitten ja kun aikaa on kulunut, niin huomaan etten voi toipua siitä. Siksi ero on mun mielestä paras ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi