30 poimintaa uudesta budjettiehdotuksesta
Mua AINA pelottaa lukea näitä otsikoita uusista budjettiehdotuksista. Mitä mieltä olette?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005785675.html
Kommentit (7)
Miksei jutussa kerrottu, miten paljon rahaa on käytetty tänä vuonna? Esim. "19. Maaseudun kehittämiseen 424 miljoonaa euroa. "
Paljonkohan tuo kehittäminen on ollut tänä vuonna?
etusivulla tiivistetään olennainen:
Lisää velkaa otetaan 1,7 miljardia. Nousukaudella, jolloin pitäisi maksella velkoja pois.
Ian kaiken olen kokoomukselainen ollut ja fanittanut Viinasta ja Niinistöä ja nyt meillä on tuo tauno Orpo rahaministerinä, joka eikun mättää lisää velkarahaa julkispuolen "palveluihin".
Vierailija kirjoitti:
etusivulla tiivistetään olennainen:
Lisää velkaa otetaan 1,7 miljardia. Nousukaudella, jolloin pitäisi maksella velkoja pois.
Ian kaiken olen kokoomukselainen ollut ja fanittanut Viinasta ja Niinistöä ja nyt meillä on tuo tauno Orpo rahaministerinä, joka eikun mättää lisää velkarahaa julkispuolen "palveluihin".
Eiköhän tuota velkaa ole otettu aina, myös silloinkin, kun myytiin valtion omaisuutta...
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että tupakkavero nousee. Tosin, entäs sitten, kun tupakointi saadaan loppumaan. Mistä sitä rahaa silloin saadaan? :D
9
Miksi on hyvä, että tupkkavero jälleen nousee`?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että tupakkavero nousee. Tosin, entäs sitten, kun tupakointi saadaan loppumaan. Mistä sitä rahaa silloin saadaan? :D
9
Miksi on hyvä, että tupkkavero jälleen nousee`?
Olen samaa mieltä. Siivosin juuri asuntoa, jossa on tupakoitu sisälle. Se haju on aivan järkyttävä. Tämän kokemuksen perusteella tupakan veroa saisi nostaa vaikka 999 prosentilla.
(Ja ei, ei haju lähtenyt mihinkään).