Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Martina yhtäkkiä vanhentunut

Vierailija
09.08.2018 |

Löysät ja turvonneet silmänaluset, juonteita otsassa ja silmien ympärillä, poskien ihokin jo epätasainen. Kauhulla odotan sitä kun kohta täytän 40. Tuntuu, että se on aika nopeaa alamäkeä ulkonäöllisesti suurimmalla osalla. Tosin Martinalla nuo mustat kulmakarvat ja hiukset korostavat näitä ihon virheitä. Kannattaisi siirtyä vähän pehmeämpiin väreihin.

Toisaalta tänään viimeksi katsoin että Kourtney Kardashianit kyllä näyttää hyvältä 39-vuotiaaksi. Vaikka onkin tummat kulmat ja hiukset. Tosin ihokin on sitten tummempi ja siten armollisempi. On kyllä hyvä kirurgi, kun ei ole tehty mitenkään överisti.

Itselläni näkyy jo alaluomilla tuota löysyyttä. Juonteita vähän otsassa. Eniten ärsyttää leukalinjan valahtaminen alaspäin. Se vanhentaa tosi paljon, eikä sitä pysty meikkaamaan piiloon.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005785232.html

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko itse Martina vai miksi pelkäät täyttää 40?!?

Vierailija
2/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina on näyttänyt tuolta jo vuosia. Tuohon naamaan ei auta enää botoxit ja mesolangat, varsinkin silmänympärysiho näyttää hänellä olevan pahoin ryppyyntynyt. Näyttää n. viisikympiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono valaistus viimeisimmissä kuvissa.

Vierailija
4/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yllättynyt että on vasta 36-vuotias. Näyttää 5-10 vuotta vanhemmalta. Kaunis hän toki mielestäni on edelleen ja on varmaan vielä viisikymppisenäkin. Tuon artikkelin kuvissa kasvoja tuskin on photaroitu mitenkään. Löytyykö siitä Kardashianista niinikään photaroimattomia kuvia nähtäväksi?

Vierailija
5/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://is.mediadelivery.fi/img/1920/b3b99b4b7d0945baba08ee0f6967f15f.j…

Martinan kuva alkuperäisessä koosssaan (iso).

Vierailija
6/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi nyt on vaan huono kuva, ihan ikäiseltään näyttää instavideoissa. Ei niissä ainakaan voi huijata. Kuvissa ehkä, mutta ei videoissa.

Kaunis nainen, mutta onneton varmasti monella tapaa. Ei käy kateeksi yhtään hänen elämää.

Vierailija
7/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instavideoissa tosi kaunis, varsinkin kevyellä meikillä. Nuo studiokuvat ei oikein onnistu hänestä.

Vierailija
8/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko itse Martina vai miksi pelkäät täyttää 40?!?

En tajunnut, että Martina on noin nuori. Olin jotenkin muistellut, että olisi itseäni vanhempi.

Vierailija
9/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteaineita piikittävillä naaman iho muuttuu oudoksi. Liekö osin kyse siitä.

Vierailija
10/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja kulahtanut. Ruma ja tyhmä luonne.

Vierailija
11/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä jaksat näitä aloituksia. Hanki oma elämä. Suosittelen.

Vierailija
12/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpiskauheuskirurgian taidonnäyte.

Vierailija
13/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä jaksat näitä aloituksia. Hanki oma elämä. Suosittelen.

First ever Martin-aloitus, ja taitaa olla myös ulkonäköaloitus. No en paljon muutenkaan aloittele. Sattui vain sopivasti silmään, kun olin itseni kohdalla näitä asioita juuri miettinyt.

Vierailija
14/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältähän Martina näyttää. Kaunis nainen.

Vierailija
15/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on jotenkin aggressiivinen naama, joka syö viehättävyyttä. Ei mielestäni kuitenkaan yli 40-vuotiaan näköinen ole.

Vierailija
16/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän yli 40 ja ei yhtään ryppyjä. Iho ei roiku.

Tähän kolme syytä ( luulisin) en tupakoi, en käytä alkoholia, en ota arskaa ( tärkeä!) JA nukun aina selälläni.

Kolmea ekaa en harrasta terveysseikkojen takia, sattuvat vaan vaikuttamaan myös ulkonäköön. Tohon nukkumisjuttuun törmäsin sattumalta jossain kun olin noin 30 ja päätin koittaa. Toimii.

Mut naiset mun ympärillä tänäkin kesänä esim. paahtoi itsensä ihan korouksu ja sit samalla voivottelee, miten voit olla noin sileäihoinen mulle.

Ja tiiä et tää saa pelkkii downvoteja. Totuus sattuu.

Vierailija
17/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vähän yli 40 ja ei yhtään ryppyjä. Iho ei roiku.

Tähän kolme syytä ( luulisin) en tupakoi, en käytä alkoholia, en ota arskaa ( tärkeä!) JA nukun aina selälläni.

Kolmea ekaa en harrasta terveysseikkojen takia, sattuvat vaan vaikuttamaan myös ulkonäköön. Tohon nukkumisjuttuun törmäsin sattumalta jossain kun olin noin 30 ja päätin koittaa. Toimii.

Mut naiset mun ympärillä tänäkin kesänä esim. paahtoi itsensä ihan korouksu ja sit samalla voivottelee, miten voit olla noin sileäihoinen mulle.

Ja tiiä et tää saa pelkkii downvoteja. Totuus sattuu.

Siis neljä syytä, ennenku joku sanoo, et voit olla rypytön, mut et osaa laskea

Vierailija
18/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyteaineita piikittävillä naaman iho muuttuu oudoksi. Liekö osin kyse siitä.

Onko sanonut käyttävänsä täyteaineita? Ei sen puoleen että olis paha käyttää. Itse nyt olen 42, en vielä tarvinnut, mutta se aika tulee.

Vierailija
19/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin näitä samoja kuvia aiemmin tänään ja pisti silmään rupsahtanut olemus. Huono valaistus vai naaman todellinen kunto?

Vierailija
20/48 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisen nuoruuden salaisuus: akneiho. Olen lähellä 40 vuotta ja yhä kysellään papereita monessa paikassa.