Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parantaako kortisooni oikeasti pään rupia?

ZakkWylde
09.08.2018 |

sain sellaista nestemäistä reseptillä lääkkeeksi ja pää ollut täynä rupia 2-3 vuotta! jos viikossa paranee tällä niin tyhmähän oon ollut, kun kela maksoi lääkkeetkin ja reseptin sain siskolta

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan kalja, kaadat kaljaa aina illalla päähän runsaasti , se parantaa kaiken

Vierailija
2/12 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

parantaaa ehkä jos ensin leikkaat hiukset muliksi koska suurin osa voiteesta menee vaan hiuksiiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda hilseshampooseen ja pese päivittäin hiukset, hieronta shampoo kunnolla päänahkaan.

Vierailija
4/12 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortisoni on "ihmelääke". Tehoaa moneen vaivaan, mutta harmiksi sillä on pitkäaikaiskäytössä sivuoireita. Lyhyessä käytössä ihana apu. Varmaan auttaa sinuakin.

Vierailija
5/12 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi auttaa.. Hassua, itse juuri eilen aloitin saman kuurin ja sain vähän vahvempaa liuosta, kolmoisluokan vahvuuksiin menevää.

Helpoin tapa laittaa sitä päähän on niin että  tunget sen suuttimen päänahkaan ja puristat reilusti ja liikutat suutinta päänahan alueella hiusten seassa. Sitten vain käsillä vähän ''hierot'' jos koet tarvetta.

Itse en siis tee mitään vaivaillosia jakauksia ja sitten sinne väliin tipauttele liuosta.

Vierailija
6/12 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa, hoidin lapsen päätä.

Just noin päänahkaan.

Ei mitään hilsesampoota, eikä mitään tukkaa lyhyeksi.

Vierailija
7/12 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi auttaa.. Hassua, itse juuri eilen aloitin saman kuurin ja sain vähän vahvempaa liuosta, kolmoisluokan vahvuuksiin menevää.

Helpoin tapa laittaa sitä päähän on niin että  tunget sen suuttimen päänahkaan ja puristat reilusti ja liikutat suutinta päänahan alueella hiusten seassa. Sitten vain käsillä vähän ''hierot'' jos koet tarvetta.

Itse en siis tee mitään vaivaillosia jakauksia ja sitten sinne väliin tipauttele liuosta.

itse sain Bemetsonia , nestemäistä. en ole juonut sitä vaan päähän tippoina

Vierailija
8/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

parissa päivässä on lähtenyt jo pahimmat ruvet tuolla benetsonilla

Vierailija
9/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta herkän ihon shampoota (ei hajusteita, ei parabeenejä).

Vierailija
10/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oiskohan muuten apoteekissa sellaisia erikoisshampoita joita saa reseptillä? sittenhän voisin hakea niitä repseptillä eli ilmaiseksi Kelan piikkiin?

Vierailija
11/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda hilseshampooseen ja pese päivittäin hiukset, hieronta shampoo kunnolla päänahkaan.

Tää toimii oikeasti, mitkään kortisoonit eivät saaneet niin hyvää tulosta aikaan.

Vierailija
12/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa, kuulin juuri lääkäri-siskoltani että reseptillä saa shampootakin apoteekistä, nyt vaan siskolta reseptillä monenkympin hoitoshampoot Kelan laskuun ." lasku 0 euroa kun teillä on tuo kelan maksusitoumus"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi