Mieheni pitää kaulassaan ex-vaimoltaan saamaansa korua
Kommentit (9)
Mies nyt vaan sattuu tykkäämään korusta.
Etkö itse muka koskaan käytä koruja, joita olet saanut entisiltä poikaystäviltä?
Se on vain koru, ei exä. Ylireagointia pahastua moisesta.
Niin pitää minunkin mieheni. On saanut korun vaimoltaan lahjaksi esikoisen synnyttyä ja korua on muokattu kuopuksen syntymän jälkeen. Minun mielestä siinä ei ole mitään outoa, että mies pitää itselleen tärkeää korua joka muistuttaa häntä lapsistaan ja lastensa äidistä.
No on outoa... Sehän on vaa koru, heittäis roskikseen. Tolla ajatusmaailmalla teidän mielestä vois varmaa käyttää vihkisormustaankin.. "Sehä on vaa sormus" ja varmaan mieleinen 🙄
Kyllä mäkin käytän rannekorua jonka sain exältä. Se nyt vaan sattuu olemaan mun lempikoru, kivan mallinen ja värinen ja sopii mun vaatetyliin.
No mutta jos se loukkaa toista, voisi sen poiskin ottaa. Jos ei kerran kovin tärkeä ole.
Vierailija kirjoitti:
No on outoa... Sehän on vaa koru, heittäis roskikseen. Tolla ajatusmaailmalla teidän mielestä vois varmaa käyttää vihkisormustaankin.. "Sehä on vaa sormus" ja varmaan mieleinen 🙄
Minä kyllä käytän. Siirsin vain oikean nimettömään. Todella kaunis ja kallis sormus eikä näytä yhtään perinteiseltä vihkisormukselta. Enkä todellakaan haikaile eksän perään.
Ei nyt outoa, mutta ajattelematonta. Tuskin se mies ajattelee sen olevan muisto ex-vaimosta. Miehelle se on ainoastaan koru, joka on mieluinen.