Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joskus nuorempana kun kävin yöelämässä, niin sattui toisinaan niin, että vaikka nainen olisi ollut halukas harrastamaan seksiä kanssani, nii...

Vierailija
08.08.2018 |

Mistä se johtuu? Ei minua ainakaan näin miehenä haittaa, vaikka kaverini lähtisivät baarista pois jonkun naisen kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat välittäneet kaveristaan ja halunneet huolehtia hänestä.

Ehkä myös jos on sovittu tyttöjenilta/naistenilta, niin ideana ei ole se, että lähdetään paneskelemaan klo 01 jonkun kanssa. Ei välttämättä ylipäänsä ideana se, että säädetään koko ilta jonkun äijän kanssa. 

Vierailija
2/4 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti eivät ole luottaneet sinuun, tai ystävättärensä arviointikykyyn tarpeeksi... - En minäkään haluaisi päästää ystvääni lähtemään veraan miehen (, tai naisen) matkaan kahdestaan, jos minulle syntyisi tunne, että hän joutuu näin tehdessään todennäköisesti vain hyväksikäytetyksi.(..) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen välillä suoraan sanottuna estänyt ystävääni lähtemästä jonkun miehen matkaan, koska tiedän että vaikka hän heittäytyy humalassa hyvin estottomaksi, ne miesten matkaan lähtemiset aiheuttavat aina morkkiksen. Koskaan hän ei ole seuraavana päivänä valittanut, että miksi en antanut lähteä.

Vierailija
4/4 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin...

Onpas taas aloitus. Vastauksissa koitetaan sitten arvailla mitä ap:n pokalle tapahtui. Jos ap itse kertoisi tarinansa loppuun niin keskustelu olisi vähän hedelmällisempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan