Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuntosali lähellä espoon keskusta

Treenaaja
08.08.2018 |

Uusi Espoolainen kysyy

Suositelkaa jotain kuntosalia lähellä espoon keskusta. Ei tarvitse ihan keskuksessa olla, mutta järkevän etäisyyden päässä...

Ennen olen käynyt fitness 24/7 ja sinne löytyy ennestään kortti. Vähän epäilyttää millaista muu käyttäjäkunta on kun tuo keskus ei mikään paras alue ole ja kyseessä on halpa sali, jossa heikko valvonta. Muuhunkin voisin vaihtaa jos jokin hyvä löytyisi.

Alueella on ainakin tuo 24/7, Fit1 (varmaan aivan sama taso?), Fit Espoo ja Lady Fitness

Ei huvittaisi treenailla maahanmuuttajamiesten tuijotellessa, ja olisi kiva mennä salille illallakin ilman ahdistusta... Vähän enemmän kuin 19.90/kk on mahdollista maksaa salista.

Mietin myös Lady Linea, olisi vähän pidempi matka, mutta olisi työmatkan varrella. Olisikohan vähemmän puliukon oloisia treenaajia ja tuijottelijoita liikkeellä?

Anteeksi, en haluaisi olla rasistinen, ja minulla ei ole mitään niitä ulkomaalaistaustaisia vastaan, jotka noudattavat salin käytössääntöjä eivätkä tuijota kun treenaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole Fit suvelassa! Tykkään tosi paljon kun saa aina rauhassa treenata. Salilla on yleensä minun lisäksi ehkä 5 ihmistä. Plussaa on myös ryhmäliikunta jos siitä tykkää ja todella ystävällinen asiakaspalvelu. :) 

Laitteista vielä sen verran, että niissä on kaikissa digitaaliset näytöt ja selkeät ohjeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla