Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12213)
Mulla sama kuin aloittajalla montaa vuotta sitten - Sota ja rauha. Lukupiirihommia. Se on kyllä joka tapauksessa aika hyvä ja ehdottomasti lukemisen arvoinen, kiinnostavia hahmoja ja historiallisten käänteiden antama tausta.
Enni Vanhatapion Tyttöystävä.
Imaisi mukaansa heti ensimmäisillä sivuilla. Vaikuttaa vähän oudolta mutta tosi hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut jo kauan monta kirjaa kesken 😟 tuskin tulen enää niitä lukemaan. En lue enää kirjoja, lehtiä, joka ilta sängyssä "luen" noin 3 tuntia vain kännykkää. Surullista.
Tuosta kannattaa opetella pois, onnistuu kyllä. Ja keskittymiskyky palautuu ja lukeminen sujuu taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut jo kauan monta kirjaa kesken 😟 tuskin tulen enää niitä lukemaan. En lue enää kirjoja, lehtiä, joka ilta sängyssä "luen" noin 3 tuntia vain kännykkää. Surullista.
Tuosta kannattaa opetella pois, onnistuu kyllä. Ja keskittymiskyky palautuu ja lukeminen sujuu taas.
Itse en lukenut VUOSIIN mitään sanomalehteä ja somea kummempaa, mut kesällä päätin että nyt riittää tämä aivojen rappiotila. Hetki siinä meni, mutta nyt taas onnistuu kirjojen luku kuten ennenkin!
Anneli Jussila
Pentti Linkola ja minä Elämää toisinajattelijan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Sirpa Kähkösen 36 uurnaa- väärässä olemisen historia.
Kirjailija palaa kuolleen äitinsä elämään.
Hyvin kirjoitettu, Kähkönen on sanataituri.
Sai tosi hyvät arvostelut Hesarissa eikä suotta.
Kannattaa lukea.
Just sain kirjaston varausjonosta Freida McFaddenin Kotiapulaisen.
Saa nähdä onko kiehtova psykologinen trilleri kuten sitä mainostetaan.
Kalle Päätalon Huonemiehen poika, parikymmentä sivua ja aloitan tänään heti sen jälkeen Tammetun virran.
Vierailija kirjoitti:
Kalle Päätalon Huonemiehen poika, parikymmentä sivua ja aloitan tänään heti sen jälkeen Tammetun virran.
👍viisi ensimmäistä menevät kuin siivillä !
Narnian viimeinen taistelu on nyt kesken
Eipä ole löytynyt Nextorysta pitkään aikaan mitään:( silti kuukausimaksu nousi. Sillä rahalla saisi monta käytettyä kirjaa.
Christina Wahldén: Miehiltä kielletty. Darwin-dekkarisarjan kolmas osa.
Aarno Malinin Pimeyden ytimeen. Jännitti ja pelotti alottaa vaikka kulutan paljon true crimea. Mutta tämä oli aiheensa puolesta kuumottava. Onneksi alku- ja keskiosa on keskittynyt tor-sivustojen huumekauppaan ja siihen liittyviin ilmiöihin. Mutta nyt alkoi loppuosa ja taas kuumottaa ja jännittää jo etukäteen.
Helena Steenin Paikka hyvässä perheessä. Aivan ihana, paljon Downton Abbey viboja.
N31
Linkolan soutajan päiväkirja -en nyt muista kirjoittajaa. Ihanan tyyni ja rauhallinen kirja.
Minulla jäi kesken noin 60 vuotta sitten eräs suuri tarinakirja, jossa kerrottiin ihmeellisiä tarinoita maailman alkuaikoihin sovitettuna.
Vierailija kirjoitti:
Just sain kirjaston varausjonosta Freida McFaddenin Kotiapulaisen.
Saa nähdä onko kiehtova psykologinen trilleri kuten sitä mainostetaan.
Oli aika hyvä, pikkutunneille asti luin.