Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12238)
Läckbergin uusin: Käenpoika. Kyllä osaa murhakuningatar punoa juonen! Ja Islannista kertova Hildur. Onko muuten Päättymättömän riemun lukeneita? Nythän se tulee myös kuunnelmana radio ykköseltä.
Ruben Stillerin elämäkerta. Olen ehdoton Ruben -fani, mulla myös kuuntelun alla Areenasta hänen vanhat ohjelmansa, mutta aina yhtä mielenkiintoisia.
Tutankhamonin salaisuudet (Minna Silver)
Vierailija kirjoitti:
Anne Holtin Kuolematon kunnia.
Nyt tuon jatko-osa Jäinen painajainen.
Eeva Kilpi: naisen päiväkirja.
(Sisältää vähän äitiyttä ja puumailusta haaveilua, mutta paljon muutakin)
Paula Hawkins: Kuin kytevä tuli
Madame Mistletoe kirjoitti:
Raamattu.
Olen vakaasti päättänyt, että tänä vuonna saan sen luettua loppuun.Mulla on muutama sellanen ns. "pakollinen tiiliskivi" jonka olen päättänyt lukea elämäni aikana. Miksi ihmeessä raamattu on yksi niistä, en tiedä..mutta olen nyt 6v opusta lukenut ja olen sivulla 256.
Pitänee kiristää tahtia! 😁
paras kirja
Hulttio, Mannerheimin painava nuoruus.
Kirja on hauska! En tiennyt Mannerheimista oikeastaan mitään ja nyt tämä lapsuudesta ja nuoruudesta kertova kirja on ihan mielenkiintoinen ja hauskasti kirjoitettu.
Marie Curie ja tyttäret kirja, nobelisteja, edelläkävijöitä ja seikkailijoita, Claudine Monteilin kirjoittamana. On mielenkiintoinen yli sadan vuoden ajasta kertova kirja.
Margit Sandemo: Jääkansan tarina osa 14, Viimeinen ritari.
Luin näitä kirjoja yläasteikäisenä 2000-luvun alkupuolella, ja nyt reilu 30-vuotiaana aloitin lukemaan uudestaan 😄
Karita Tykän kirjasarjan Hyvä elämä ensimmäinen kirja kuuntelussa kun ei lukea pystynyt. Karitalla on kyllä niin lempeä ja rauhoittava ääni.
Keir Gilesin Venäjän sota jokaista vastaan. Alussa vasta, mutta johan siellä luki miten putte on tyytyväinen erdoon, vaikka kirja ei muutamaan viime kuukauteen yletäkään. Silmiä avaavaa. Länsimaalaisittain irrationaalista kiusantekoa joka suuntaan, ja sitten katsovat mitä tapahtui, missä on sopiva rako rouhaista länttä. Aivan erilainen ajattelutapa kuin lännessä.
Juha Matias Lehtosen Terveys ja humpuuki - Kaikki mikä parantamisessa on mennyt vikaan.
Hauska :).
Siddhartha Mukherjee: Sairauksien keisari
Nina Lykke.