Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12238)
Subutex-kaupungin kasvatit, äänikirja.
Hemingway - For whom the bell tolls
Robert Harrisin Fatherland. Luen todella hitaasti, on pitänyt uusia laina jo kaksi kertaa.
Tuula Malin: Putinin pihapiirissä.
Olen kuuntelemassa nyt Ulla Koskisen Suomessa selviytymisen historia, kivikaudelta keskiajalle ja 1900-luvun alkuun. Todella mielenkiintoinen kirja Suomessa historiasta
Ulla Koskisen Soturiaatelin aika Suomessa oli myös huippuhyvä, siitä olin kirjoittanut jo hieman aikaisemmin tänne.
Lähikuvassa Veikko Vennamo, kirjoittajana tämän tytär Meri Vennamo.
Tykkäsin kovasti.
Kuuntelin Mona Blingin 23 transmyyttiä ja se on omalla tavallaan hyvä, mutta siinä kompastuttiin "oman erityisyyden" sokeuttamana haukkumaan ja syyllistämään liikaa muita ihmisiä. Oli väsyttävää kuunnella jatkuvaa muiden haukkumista sen takia, kuinka heitä ei olevinaan ymmärretä. Neutraalilla syyllistämättömällä otteella kirja oli ollut oikein hyvä tietokirja.
Sophie Kinsellan Kuokkavieraana kotona.
Pidän hänen tyylistään, humoristinen ote.
Joel Haahtela,
Jaakobin portaat.
Vierailija kirjoitti:
Tuula Malin: Putinin pihapiirissä.
Jokaisen suomalaisen pitäisi lukea tämä kirja!
Raamattu.
Olen vakaasti päättänyt, että tänä vuonna saan sen luettua loppuun.
Mulla on muutama sellanen ns. "pakollinen tiiliskivi" jonka olen päättänyt lukea elämäni aikana. Miksi ihmeessä raamattu on yksi niistä, en tiedä..mutta olen nyt 6v opusta lukenut ja olen sivulla 256.
Pitänee kiristää tahtia! 😁
"Life's Like Mail; Sometimes You Just Don't Get It"
Dupouy: Salatut tieteet. Vuodelta 1902.
Tietoa somnabulismista, lucidite-ilmiostä, kirlian-ilmiöstä ennen Kirliania (keksinyt N.Iodko 1896), fluidiumista, spiritismistä,psykografiasta jne.
Mielenkiintoinen kirja.
Iida Rauma: Seksistä ja matematiikasta
Juha Hernesniemi: Aivokirurgin muistelmat
Sujuvaa kerrontaa, mutta alan termejä käytetään liikaa.
Vierailija kirjoitti:
No yhtyy yhyy. Tuo alan termistö ja sen käyttö on kyllä pääteltävissä jo pelkästään tuosta aivokirurgi sanasta.
Mutta eihän sitä voi olettaa että kaikki tajuaisivat siltikään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yhtyy yhyy. Tuo alan termistö ja sen käyttö on kyllä pääteltävissä jo pelkästään tuosta aivokirurgi sanasta.
Mutta eihän sitä voi olettaa että kaikki tajuaisivat siltikään
Itse et näköjään osaa käyttää väliviivoja. No eihän sitä voi olettaa että kaikki osaisivat.
Luin juuri Aleppon mehiläistarhurin. Toi kyllä ihan eri tavalla lähelle pakolaisongelman kuin uutisten välityksellä. Välillä ahdistava kirja, mutta enimmäkseen viisas ja sydämellinen.
Kazuo Ishiguron Klara ja aurinko