Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12239)
Neanderthalensis kirjoitti:
Ihna...ihan vierestä, mutta miten te keskeytätte hyvän kirjan ja ryhdytte nukkumaan?
Tahdonvoimalla. Usein kyllä nukkumaan meno venyy kun hyvä kirja kesken.
rauha s virtanen seljan tytöt. rakastin lapsena noita kirjoja enkä voinut vastustaa kiusasta kun lapselle kirjoja valitessa huomasin että sitä on yhteensä 6 osaa. aikaisemmin lukenut vaan 4 ensimmäistä.
Veera Ikosen esikoisromaani Pimeässä syttyy majakka
Itse aloittelen taas lukemis-harrastusta.
Eipä ole tullut mieleen pelätä luteita kirjaston kirjoissa...
Tänä syksynä nyt saanut luettua kaksi Agatha Christieta sekä Jenny Colgan Auringonsäteitä ja vuoroveden vaiheita.
Juuri aloitin Beth O'Learyn Vaihtokaupan.
Luetteko muuten useita kirjoja samaan aikaan? Toistaiseksi olen itse lukenut vain yhtä kerrallaan. Harmikseni huomasin myös että monet kirjat jotka kuulosti hyviltä (katsoin vinkkejä You Tubessa) eivät olekaan suomennettu. Toki monet vasta uusia joten toivoa on mutta jotkut olivat jo vuosia vanhoja. Vielä en ole alkanut lukea englanniksi...
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut mieleen pelätä luteita kirjaston kirjoissa...Tänä syksynä nyt saanut luettua kaksi Agatha Christieta sekä Jenny Colgan Auringonsäteitä ja vuoroveden vaiheita.
Luetteko muuten useita kirjoja samaan aikaan? Toistaiseksi olen itse lukenut vain yhtä kerrallaan. Harmikseni huomasin myös että monet kirjat jotka kuulosti hyviltä (katsoin vinkkejä You Tubessa) eivät olekaan suomennettu. Toki monet vasta uusia joten toivoa on mutta jotkut olivat jo vuosia vanhoja. Vielä en ole alkanut lukea englanniksi...
Yhtä kerrallaan ettei mene tarinoiden tapahtumat sekaisin. Joskus kyllä yritin paria samaan aikaan muttei toiminut itselle.
Lars Kepler Hämähäkki, jestas että on jännä eikä malttaisi käsistään laskea.
Juutalaisista ja heidän valheistaan, Martti Lutherin kevyt trilleri vuodelta 1543.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut mieleen pelätä luteita kirjaston kirjoissa...Tänä syksynä nyt saanut luettua kaksi Agatha Christieta sekä Jenny Colgan Auringonsäteitä ja vuoroveden vaiheita.
Yhtä kerrallaan ettei mene tarinoiden tapahtumat sekaisin. Joskus kyllä yritin paria samaan aikaan muttei toiminut itselle.
Saatan lukea kahta tai kolmea samaan aikaan, mutta pitää olla ihan erityylisiä kirjoja...esim. ei kahta dekkaria samaan aikana.
Nyt on menossa Klas Ekman; Ne jotka tappavat (bookbeatilla) ja toisena Juha Hernesniemi; Aivokirurgin muistelmat(strórytel) ja tänään ajattelin aloittaa Emmy Abrahamson; Kuinka rakastua mieheen, joka tulee puskista
Ei varsinainen kirja, Hesarin Teema- liite
Presidentit.
Mielenkiintoista tietoa kaikkien pressojemme valtakaudesta.
A. J. Cronin: Vihreät vuodet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan lukea kahta tai kolmea samaan aikaan, mutta pitää olla ihan erityylisiä kirjoja...esim. ei kahta dekkaria samaan aikana.
Nyt on menossa Klas Ekman; Ne jotka tappavat (bookbeatilla) ja toisena Juha Hernesniemi; Aivokirurgin muistelmat(strórytel) ja tänään ajattelin aloittaa Emmy Abrahamson; Kuinka rakastua mieheen, joka tulee puskista
No tämä voisi toimia, tosin luen suurimmaksi osaksi vain dekkareita.
Jenny Colganin Auringonsäteitä ja vuoroveden vaiheita.
Cornwalliin sijoittuva tarina.
Aika naiivia kerrontaa.
Hanya Yanagiharan "Paratiisin". Oon tykännyt, pitää hyvin otteessaan ja aikahyppely jännää (eri ajoissa eri osat kirjaa)
Onttoni Miihkali: Suomussalmen sotatanterilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elina Backmanin Ennen kuin tulee pimeää.
Hänen kolmas dekkarinsa, koukuttavaa lukemista.
Samat päähenkilöt joten kannattaa aloittaa ekasta Kun kuningas kuolee.Onko parempi kuin ensimmäinen osa?
Onko kirjailija jo vihdoin lakannut vertaamasta hahmojaan The Killingin Lindeniin ja Holderiin (joita he eivät todellakaan ole) sekä tajunnut, ettei sarja ole ollut enää pitkään aikaan Netflixissä?
To sell is human by Dan Pink
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat päähenkilöt joten kannattaa aloittaa ekasta Kun kuningas kuolee.Onko parempi kuin ensimmäinen osa?
Onko kirjailija jo vihdoin lakannut vertaamasta hahmojaan The Killingin Lindeniin ja Holderiin (joita he eivät todellakaan ole) sekä tajunnut, ettei sarja ole ollut enää pitkään aikaan Netflixissä?
En ymmärrä mitä tarkoitat.
Satu Rämön Hildur. En ole yhtään innostunut, mutta luen kuitenkin loppuun. En ihan ymmärrä, miten tämä on niin suosittu kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä tarkoitat.
Kahdessa ekassa kirjassa päähenkilö katsoi Netflixistä The Killing TV-sarjaa (kirjailija oli selvästi itse hurahtanut kyseiseen sarjaan). Sarja mainittiin kirjoissa useammin kuin kerran. Itseäni tämä jostain syystä ärsytti :).
Kalervo Kärki: Sydämeni sävel