Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12265)
Elly Griffiths - The Great Deceiver
Tänään hain kirjastosta, tähän mennessä olen ehtinyt lukea ensimmäiset kolme sivua.
Freida McFadden: Sarjamurhaajan tytär. Alussa vasta, vaikuttaa intensiiviseltä ja napakalta dekkarilta. Toivon ettei lässähdä.
Christian Rönnbacka: Rafael. Ei nyt ihan mieleinen. En oikein jaksa näitä jengijuttuja.
Michael Connellyn Oikeuden palvelija.
Vähän pitkäveteinen alussa. Kaikki Connellyt olen lukenut, tämä on uusin.
Frederick Taylor: Berliinin muuri. Olen lukenut uudempia kirjoja aiheesta, mutta törmäsin jossain tähän, joka oli jäänyt lukematta. Alku ainakin mielenkiintoinen.
Sellainen tosi jännä "Ei mikään" kirja. Koko ajan kesken. Alkua en muista, ja loppukin menee ohi tylsästi ja vilauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä uudelleenjulkaisu, eikös tästä ole leffakin ?
Connellyt on kyllä hyviä.
Luin Ruohonleikkaajan loppuun ja aloitin Clare Mackintoshin Minä näen sinut. Sen alku ei ole ollut kaikkein mukaansatempaavin, toivottavasti tunnelma alkaa tiivistyä pian.
Ruohonleikkaaja on ollut tähän mennessä paras lukemistani Outi Pakkasen kirjoista, olen lukenut kolme. Eräs kirjan hahmoista oli ihanan outo. Hahmon tarina oli traaginen, mutta hänessä oli ilkikurista huumoria, joten lukukokemus oli hetkittäin myös hauska.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Nina Lykke: Kohonnut riski
Keski-ikäisen lääkärin tilityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä uudelleenjulkaisu, eikös tästä ole leffakin ?
Connellyt on kyllä hyviä.
Nyt huomasin että on jo 5. painos.
Stephen Kingin Se. Pelle Penninvenyttäjä keskusteli viemäristä käsin pikku-Georgien kanssa eikä siitä seurannut mitään hyvää. Olen ihan alussa.
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsä.
Nicola May: Joulu Cockleberry Bayssa. Viihdesarjan neljäs ja toivottavasti viimeinen osa. En muista, miksi nämä valikoituivat lukuun mutta luen nyt sit kaikki, vaikkei niin innostele. Maylla on ilmeisesti toinenkin suomennettu sarja, mutta jätän sen suosiolla välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsä.
Itse olet tylsä. Nina Lykke kirjoittaa loistavaa satiiria.
Jussi Adler- Olsenin Selli. Viimeisin Osasto Q- sarjasta.
Suosittelen.
Soraya Lane: Kreikkalainen tytär. Oisko tää nyt sit kolmas tätä sarjaa. Vähän keskittymisvaikeuksia tällä hetkellä, niin säästelen parempia kirjoja ja lukasen tän.