Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12260)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Tolstoin Sota ja rauha.
Samoin!
En lue. En ymmärrä, miksi jotain kirjoja pitäis lukea. Mitä niistä hyötyy? Ajanhukkaa.
Paskanvatkaaja kirjoitti:
Risto Isomäki: Viiden meren kansa
Minä tykkäsin. Kuinkas sinä?
Änäpä kirjoitti:
En lue. En ymmärrä, miksi jotain kirjoja pitäis lukea. Mitä niistä hyötyy? Ajanhukkaa.
Katsotko tv:tä tai leffoja?
Kaj Franckin kirjoittama teos hänen omasta ja vähän muustakin suomalaisesta lasitaiteesta.
Viveca Stenin jokin dekkari, en muista nimeä. Ihan ok viihdettä ja ihan hyvä lajissaan, vaikka ei mikään kirjallisuuden mestariteos olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Paskanvatkaaja kirjoitti:
Minä tykkäsin. Kuinkas sinä?
Minäkin tykkään. Ja suosittelen muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Tolstoin Sota ja rauha.
Mulla on "Keskenmeno, tragediasta toipuminen"
Vierailija kirjoitti:
Häpeän monet kasvot
Unohtui kirjoittaja: Ben Malinen
Taas kerran Deborah Spungenin Nancy.
Camilla Grebe kun jää pettää alta
Jaakko Alasaarelan Sinä pystyt! <3
Oscar Wilde - Dorian Grayn muotokuva.
Lempikirjani ihan ehdottomasti! Pikkuveljeni kävi Lontoossa ja osti mulle tuliaisiksi sieltä kyseisen kirjan englanniksi. Eli ekaa kertaa luen sitä nyt englanniksi. Suomeksi olen sen lukenut useasti. Kiitos lukion äikänope, kun esittelit kirjan mulle!:)
Simon Schaman juutalaisten historia, ensimmäinen osa (The Story of the Jews. Finding the Words, 1000BCE - 1492CE). Tämän kanssa vierähtänee tovi (420 sivua) ja sitten on toinen osa...
Minulla on menossa kymmenettä kertaa Kalevala, kyllä kelpaa! Silkkaa suomalaisuutta!
Lars Kepler - Lazarus. Tosin ei enää kauaa, tulee luettua yhdeltä istumalta (tämäkin) Joona Linna -sarjan osa.