Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12269)
Merja Mäki, Itki toisenkin
Jatkosodan aika Karjalassa. Menettämisen pelkoa, karjalaisia tapoja, itkuvirsiperinnettä, kamppailua eloonjäämisestä, historiaa.
Hyvä kirja.
Sarenbrandt kerjäläinen
Ja
Luukkala jaksaa, jaksaa, jaksaa
Jukka Rislakki, Tiedustelu ja vakoilu. Opit, operaatiot, agentit.
Avaa silmät, karkottaa naiivin lapsenuskon! Kaikkea vakoillaan, kaikki vakoilevat, aina vakoillaan. Maailman toisiksi vanhin ammatti on vakoilija. Valokuvia ja dokumentteja. Rislakki osaa asiansa.
Seppo Jokisen uusin komisario Koskinen- dekkari Satuttamisten summa.
Jojo Moyes - Lainakengissä.
Niin hauska ja mukaansatempaavaa tarinankerrontaa, ettei malttaisi laskea ollenkaan käsistään!
Gazzaniga; Tietoisuusvaisto
Neurotieteen pioneeri esittelee tässä kauan tutkittua tietoisuuden ongelmaa poikkitieteellisesti ja laaja-alaisesti painottuen neurotieteen tuloksiin.
Suosittelen.
Aah, olen kuunnellut kaikki AINO LEPPÄSEN kirjoittamat kirjat ja viimeinen menossa. Niin superviihdyttävää luettavaa ,koska rikokset ja murhakirjat ei nappaa.
SUOSITTELEN!
Vierailija kirjoitti:
Mirella Mäkilä, Tampereella rempallaan
Aivan ihanan hyväntuulinen Tampere-kirja! Murretta, seikkailuja ja romantiikkaakin Pispalassa ja Petsamossa. Suosittelen. Helppolukuista. Nauroin ääneen monessa kohtaa.
Minä olen varmaan jo liian vanha tälle, olen puolivälissä menossa ja on todella tylsä. Ensimmäinen osa oli paljon hauskempi. Ihmettelen myös sitä että kirjan mainitaan olevan itsenäinen jatko-osa, mutta vähän väliä viitataan asioihin jotka on tapahtuneet ensimmäisessä kirjassa. Mulla on vähän huono muisti ilmeisesti kun en sitten tiedä aina kenestä puhutaan. Mutta joo, en selkeästi ole kohderyhmää.
Gillian McAllisterin Väärässä paikassa väärään aikaan.
Escalators to Hell. Kokoelma ostoskeskuksiin liittyviä kauhunovelleja.
[Tämän kommentin lähettäminen muuten vaati teemaan sopivasti koodin "666".]
Vierailija kirjoitti:
Gillian McAllisterin Väärässä paikassa väärään aikaan.
Erikoinen juoni, mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Anne Tyler: Kellotanssi
Tuo odottaa minua kirjastossa. Kaikki Tylerit olen lukenut ja tykännyt.
Jari Salosen Käärme.
Jatkoa Zetterman-sarjaan.
Meg Mason Murhe ja autuus. Kovasti kehuttu, mutta on jotenkin niin eri aikatasoille hyppivää kerrontaa, että puolet on mennyt ohi.
Vierailija kirjoitti:
Aah, olen kuunnellut kaikki AINO LEPPÄSEN kirjoittamat kirjat ja viimeinen menossa. Niin superviihdyttävää luettavaa ,koska rikokset ja murhakirjat ei nappaa.
SUOSITTELEN!
Moi Aino Leppänen! 🙋
Max Seeckin Uskollinen lukija
Rosamunde Pilcherin Myrskyn aika. Hänen kirjansa Simpukankerääjät ja Talvipäivänseisaus ovat suosikkejani, tämän bongasin kierrätyshyllystä.