Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12270)
Vierailija kirjoitti:
Saara Cantell: Tuulensuojaan
Mistä näin monta alapeukkua?
Ihana ketju tämä, asiallista keskustelua ja olen löytänyt täältä monta hyvää lukuvinkkiä. Siksipä ajattelinkin nyt kysyä teiltä unohtamani kirjasarjan nimeä, kirjailijankaan nimeä en muista. Kolmiosainen sarja, yhden nimi taisi olla Karhuntalja, ruotsalainen kirjailija.
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju tämä, asiallista keskustelua ja olen löytänyt täältä monta hyvää lukuvinkkiä. Siksipä ajattelinkin nyt kysyä teiltä unohtamani kirjasarjan nimeä, kirjailijankaan nimeä en muista. Kolmiosainen sarja, yhden nimi taisi olla Karhuntalja, ruotsalainen kirjailija.
Joo mä tiiän tän! Tosi hyvä trilogia! Karhuntalja, Hevosen loimi ja Koirankoppi. Kirjailija on Per Värs. Göteborgilainen.
En nykyään enää lue kirjoja, harmittaa N63
Isaac Keyes: The Abyssal Key (Master of Runes Book 2).
Eleonore Holmgrenin Viimeinen kesä.
Viihdyttävä ja lämmin tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko Sudentalja? Kerstin Ekman kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko Sudentalja? Kerstin Ekman kirjoittanut.
No niinhän se olikin, Sudentalja tosiaan. Kiitos sulle!
Samuel Bjork :Minä matkustan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kerstin Ekman. Sudentalja. Eka osa Herran armo.
Jörn Riel: Ensitapauksen juhla (Hupaisa juttu koristaa kasvot, kertomuksia isieni talosta 3)
Luin tuon uudelleen kun edellisestä kerrasta oli kulunut aikaa. Varsin humoristinen kertomus inuiittien parista ja oli aikanaan 1970 - luvulla todella suosittu. Edelleen hauska.
Kallen kootut... Kustaa korkkia tavailen juuri nyt
Vierailija kirjoitti:
Eleonore Holmgrenin Viimeinen kesä.
Viihdyttävä ja lämmin tarina.
On hyvä, suosittelen.
Michael Dalton & Adam Lance: Isekai Emperor 2
Ykkösosassa insinöörille selvisi, että hän on goblin-kuninkaan poika ja tuleva kuningas. Nyt hän on menossa naimisiin peikkokuningattaren kanssa ja haareminsa kanssa vastuussa useiden rotujen suvun jatkumisesta.
Claire Keeganin Kasvatti.
Luin hänen ekan kirjansa Nämä pienet asiat ja ihastuin. Tämäkin vaikuttaa tosi hyvältä. Irlantiin sijoittuvia tarinoita.
Anna Janssonin Pahaa unta.
Maria Wern- dekkari.
Joel Ahola: Vaellus Suomessa
Mukava matkakuvaus osissa toteutetusta 2 800 km vaelluksesta itäiseltä Suomenlahdelta Jäämeren rannalle. Hienoja kuvia ja kiva, kun matkaa taitetaan myös muuten kuin kävellen (eli meloen, hiihtäen, soutaen, yksi pätkä kick-bikella ja lumikenkäilykin taisi olla mukana). Herätti kiinnostuksen melontaan, ensi kesänä pitää kokeilla pitkästä aikaa(ei kyllä mitään kirjassa kuvattua matkaa).
Vähän olen eri mieltä siitä, miten tarkkaan pitää harkita hätänumeroon soittamista. Mun mielestä varsinkaan aloittelijan ei välttämättä kannata yrittää sairaana/loukkaantuneena keksiä reittimuutoksia ja yrittää useamman päivän raahautumista johonkin tien laitaan liftaamaan. Sitä paitsi käsittääkseni hätäkeskus osaa kyllä kertoa, jos heidän mielestään ei tarvita pelastuspartiota, vaan hyvät neuvot riittää.