Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12260)
Taru Sormusten Herrasta - Kaksi tornia on kesken.
Bad Blood - Secrets and Lies in a Silicon Valley Startup
Elena Ferranten Kadonneen lapsen tarina: kypsyys - vanhuus. Kirja kirjalta olen ihastunut Napoli-sarjaan yhä enemmän ja tämä on sen viimeinen osa. Haikein mielin luen tätä päätösosaa ja nautin siitä miten upean kaaren kirjailija (kuka salanimen takana sitten onkaan) on luonut Lilalle ja Lenulle.
Kyllikki Villan Vanhan naisen lokikirja
Maria Turtschaninoff: Maresi - Punaisen luostarin kronikoita
Kirja voitti Junior Finlandian 2014.
Jyrki Koulumiehen Moskova, Mullova ja minä.
How to rise your iq by eating gifted children by Lewis Burke
Haruki Murakami: Sputnik rakastettuni
Ruth Waren uusin The Lying Game. Luin sen ekan.. joku dark Wood jotain enkä tykännyt. Lainasin tän kun en muuta keksinyt... aika alussa vielä, katotaan nyt...
Katariina Vuori, Erään tapon tarina
Saatana saapuu Moskovaan... Onko kukaan lukenut niitä kahta ikivanhaa Canterburyn tarinoita tai Decameronea?
Vierailija kirjoitti:
Saatana saapuu Moskovaan... Onko kukaan lukenut niitä kahta ikivanhaa Canterburyn tarinoita tai Decameronea?
Decameronea lueskelin joskus lukiolaisena. Kyllä sitä kannattaa lukea. Mä tykkään lukea vanhaa kirjallisuutta siksikin, että siinä voi pohtia ajattelutapojen eroa ennen ja nyt. Monet esim. Decameronen tarinoista tuntuvat oudoilta, kun ei pysty välttämättä samastumaan menneen maailman ajattelutapaan, mutta ei se mielestäni ole missään nimessä huono asia!
Mistä tykkäät Saatanasta? Se on yksi mun lempikirjoista, Bulgakov on kirjallinen nero, itkettää, miten hyvin hän kirjoittaa ja miten teräviä huomioita tekee.
Ap
Saatana saapuu Moskovaan on loistava kuten siitä tehty sarjakin.
Vierailija kirjoitti:
Saatana saapuu Moskovaan on loistava kuten siitä tehty sarjakin.
Mulle taas se sarja oli aika iso pettymys, valitettavasti!
Ap
Viktoria Beckham - tyylikirja (en jaksa kävellä makkariin tarkistamaan nimeä)
Varjojen huone - Erik Axl Sund
Johnny Depp - kapinallinen
Det kryllar av spöken
Norse myths - usborne illustrated
Nämä lainassa parhaillaan ja lueskelen fiiliksen mukaan.
Anna minun olla- Clare Macintosh.
Jodi Picoult Yhdeksäntoista minuuttia
Raamattu