Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12270)
Ville-Juhani Sutisen Kadonneen maailman käyttöohje. Suosittelen kaikille
Shugun.
Nyt uudelleen. Luin tämän joskus 30 vuotta sitten ja nyt otin sen siis uudelleen lukuun
Tuhma prinsessa. Nimi on ihan pimeä, mutta kertoo Virpi Miettisen järkyttävän elämäntarinan.
Hamlet, Matti Rossin käännöksenä
Havukka-Ahon ajattelija
Kaksi kirjaa kesken yöpöydällä
T: nimim. Assburger
Vierailija kirjoitti:
Shugun.
Nyt uudelleen. Luin tämän joskus 30 vuotta sitten ja nyt otin sen siis uudelleen lukuun
Clavellin Shogun?
Yöpöydälläni kirja Buddhan opetuksia, toimittanut Jack Kornfield. Luen joka päivä muutaman kirjan lyhyistä luvuista ääneen itselleni.
Olen omistanut kirjan jo vuosikymmeniä, mutta nyt vasta oli sopiva hetki alkaa sitä lukea.
Olen poistamassa kotikirjastoani, tämä tuli hyllystä vastaan ja päätin heti että sitä en suoraan laita poistoihin, vaan katson mitä sillä olisi minulle annettavaa.
Kirjani menevät joko poltettavaan jätteeseen tai kierrätykseen. Vien kirjaston kierrätyshyllyyn kassillisen kerrallaan.
Frederic Gros: Kävelyn filosofiaa
Minna Miao: Prokrastinaatio. Aloittamisen vaikeus ja miten se voitetaan
Alena Mornstajnovan Hana.
Tsekkiläinen kirjailija, just aloitan.
Risto Isomäki: Herääminen, tieteisjännäri. Takakannen mukaan ilmestyi v. 2000 ja nyt monista sen tieteelliseen tutkimukseen perustuvista visioista on tullut totta.
Kalle Päätalo Kunnan jauhot.
Iijoki-sarjan kolmas osa. Aion lukea kaikki 26 osaa.
Vierailija kirjoitti:
Pohjolan poliisi kertoo 2011 (erityisesti Ulvilan tapaus tutkinnassa)
Ei tuosta kirjasta saa oikeaa tietoa Ulvilan murhasta. Sehän on jopa kirjoitettu ennen Auerin saamaa vapauttavaa tuomiota. Eikä kirjan tietoja ole päivitetty vastaamaan todellisuutta, mikä on räikeä vääryys.
Pauli Kuusiranta, joka on Ulvila-osion kirjoittanut, on ollut Auerin pahin syyllistäjä.
Stephen King: Cujo
Valikoitui junalukemiseksi isäni kirjahyllystä pokkarikokonsa takia. 60 sivua takana ja myönnän, jännä on :D
Kamasutra. Viimeisin ohje aiheutti häntäluun murtuman.