Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12270)
Juuri luin loppuun Stpehen Kingin Laitos, ja aloitin Lehväslaihon Rintamalotat
Aleksi Laihon elämäkerta. Dear Boy - The Life of Keith Moon
Dan Kronqvist on kirjoittanut/ toimittanut tuon Hagelstamin muistelmat. Mielenkiintoinen!
Virginia Woolf Näytösten välissä. En ymmärrä siitä mitään. Ehkä kirjassa on symboliikkaa, olen ollut aina huono ymmärtämään sitä.
Joel Dicker: Totuus Harry Quebertin tapauksesta. Loistava kirja, suosittelen.
Claire Keeganin Nämä pienet asiat.
Onpa hyvä! Käsittelee Irlannin katolisia työlaitoksia aviottomille äideille.
Tommi Kinnusen; Pimeät kuut. Olen kuunnellut sen jo aikaisemmin ja nyt kuuntelen uudelleen. Todella hyvä!
Sally Salmisen Aikani Amerikassa.
Mahtavan, upean Katrinan kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Annaleena Härkösen Kissapsykoosi. Aika tylsä ja itsestäänselviä vänkäämisiä täynnä.
Minä aloitin lukemaan, lopun kuuntelin äänikirjana väkisin lenkillä. Eipä ollut mitään uutta. Ärsytti hyväosaisen kirjailijan mukahauskat huomiot keskiluokkaisessa kuplassaan. "Tilasin taksin. Matka oli lyhyt. mittari näytti 15€. Kuski sanoi, että minimitaksa on 20€. Ei auttanut kuin maksaa."
Jean M. Untinen-Auelin Maalattujen luolien maa. Toistaiseksi kirja etenee hitaasti tylsän kerronnan vuoksi. Paljon toistoa eikä varsinaista tarinaa edes ole hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Ulla-Lena Lundbergin Is
Voi lukisinpa itsekin tätä ekaa kertaa! Mahtava elämys.
Jens Lapiduksen Paratiisikaupunki
Jenny Radcliffe: People hacker - confessions of a burglar for hire.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä luen kirjan Vakooja ja petturi, kirjoittanut Ben MacIntyre.
Olen joskus ostanut tämän kirjan ja nyt satuin kuulemaan, kun kirjan päähenkilöstä, Oleg Gordijevskista puhuttiin radiossa. Hän oli KGB:n eversti, mutta vakoili myös Britannian hyväksi. Pakeni Moskovasta Suomen kautta Britanniaan lopulta. Pakomatkan toteutus ja kulku olivat täynnä jännitystä. Pidemmälle en vielä tiedä.
Erittäin jännittävä ja mielenkiintoinen kirja. Luin kerralla läpi.
Minulla on tavoitteena: joka päivä kesken 66 kirjaa elämäni loppuun. Siis Raamattu.
Matteus 19: "Ettekö ole lukeneet, että Luoja jo alussa 'loi heidät mieheksi ja naiseksi'
5 ja sanoi: 'Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi'?
6 Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."
Wenzel Hagelstamin Antiikkikauppiaan muistelmat.