Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12258)
Juha Ahvion vaarallinen vihreä valhe.
Erilainen näkymys ns. syistä joiden vuoksi maapallon lämpenemisestä on tehty nykyään SE kaikkein tärkeä asia.
Kannattaa tilata kirjastosta esim.
Samaan aikaan luen Dietrich Bonhoffering elämäntarinaa, hiukan kömpelösti kirjoitettu paikkapaikoin, mutta sisältö on hätkähdyttänyt, sillä se ikäänkuin "puhuu" miten ideologia sokeuttaa. Sokeuttaa kuten sokeutti Hitlerin valtaanousu aikoinaan.
Kumpikin teos kannattaa lukea ennakkoon asennoitumatta, niin saa paljon purtavaa.
Juha Itkonen: Minun Amerikkani.
Pierre Lemaitre: Alex.
Suosittelen! Ei ole todellakaan ennalta arvattava juoni. Lainasin viime kirjastokäynnillä kirjat vähän sokkona. Oli pakko palauttaa edelliset kirjat, vaikka olin kuumeessa ja oli kamala yskä. Nappasin muutaman kirjan sinä päivänä palautettujen kärrystä ja onnistuin aika hyvin. Tämä on yksi parhaimmista kirjoista, joita olen tänä vuonna lukenut.
Laila Hietamies-Lehmusten kaupunki
Metsästäjä. Jussi A-O:n dekkari.
Vierailija kirjoitti:
Juha Itkonen: Minun Amerikkani.
En pitänyt. Hemmetin asenteellinen. Mikä meteli olisi noussut, jos joku olisi kirjoittanut Barak Obaman kaudella, että toivoisi hänen sairastuvan syöpään. Tämän voi sanoa Trumpista kenenkään paheksumatta.
Pieni vessakirja. Siinä on aforismeja joita luetaan vessassa.Kirjoittanut W.C.Wells
Ei mitään koska kirja vie aikaa, on muutakin tekemistä...
Olisi kva lukea jotain taas. Pidin joskus 10-15 v sitten Nora Robertsin kirjoista, kuten Kohtalo kuljettaa, Revontulet, Sydänyö jne. Meniköhän noi nimet oikein, en muista, siitä on kauan. Kirjojen taitava ja monipuolinen teksti jotenkin miellytti, ja seksi, ilman tätä kaikkea muuta en lukisi mitään romanttista hölynpölyä, joita vastaavat kirjat yleensä ovat. Mielestäni Nora Robertsin tekstit ovat hyvää ja viihdyttävää lukemista. Ei niitä olekkaan tarkoitettu miksikään oppikirjoiksi älyköille.
Vierailija kirjoitti:
Pieni vessakirja. Siinä on aforismeja joita luetaan vessassa.Kirjoittanut W.C.Wells
Voiko tätä lukea myös tällaisessa wc:ssä? https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/87/JapaneseSquatToilet…
Katja Kettu - Kätilö, 68s/344s menossa
S.K. Tremayne, Ennen kuolemaani, jännittävä!
John Irving - Leski vuoden verran
Korpinkehät, kolmatta kertaa.
Uinu, uinu lemmikkini.
Matkaopas keskiajan Suomeen.
Sammatin Sisarukset.
Malleus Maleficarum - Noitavasara.
Vanha Kalevala.
Luen aina montaa kirjaa samaan aikaan! Aina on joku kesken.
Vierailija kirjoitti:
Uinu, uinu lemmikkini.
Sammatin Sisarukset.
Vanha Kalevala.Luen aina montaa kirjaa samaan aikaan! Aina on joku kesken.
Nyt on kyllä niin samanlaiset kiinnostuksen kohteet, että tekisi mieli tutustua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uinu, uinu lemmikkini.
Sammatin Sisarukset.
Vanha Kalevala.Luen aina montaa kirjaa samaan aikaan! Aina on joku kesken.
Nyt on kyllä niin samanlaiset kiinnostuksen kohteet, että tekisi mieli tutustua!
Kiitos? Mukava löytää samoista asioista kiinnostuneita, mutta ehkä jätetään se tutustuminen tällä kertaa väliin :)
Urho Kekkonen - Miten hoidan hiuksiani
Kati Tervon Rapsuta minua.