Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12258)
Max Mannerin Kadotettujen kahvila. Alussa vasta mutta vaikuttaa luettavalta.
Reader kirjoitti:
Talo Elben rannalla. Hyvä, kuin mikä 🙂
Sinä et ole hyvää kirjallisuutta nähnytkään. Talo Elben rannalla on keskitason yläpuolella, mutta silti sorrut ylisanoihin.
Vierailija kirjoitti:
Jojo Moyes: Ne, jotka ymmärtävät kauneutta
Olen lukenut tuon. Oli parempi kuin odotin. Nimen ja kansikuvan perusteella turha hömppäromaani, mutta kirjassa olikin ihan asiaa.
*mummeli* kirjoitti:
Kruunuvuori - Unohdettujen huviloiden tarina
Todella mielenkiintoinen kirja.
Onko tämä nyt taas jotain helsinkiläisten sisäpiirijuttuja?
Vierailija kirjoitti:
Tommi Kinnusen Neljäntienristeys
Hyvä kun muistutit! Tuo kirja minun on pitänyt lukea jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Ruosu kirjoitti:
Gerda Antti: Livet skriver kapitel
Suosittelen, on maanläheistä, ihmisiä ymmärtävää tekstiä. En tiedä kylläkään, onko suomennettu.
Miksi suosittelet suomenkielisellä palstalla kirjaa, jota ei ole edes suomennettu?! Ei sinulla kyllä järki päätä pakota.
Varmasti siksi, että moni suomenkielinen osaa muitakin kieliä kuin äidinkieltään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Viirun ja Pesosen kylvöpuuhat
Kuulostaa aika pervolta...
Mikä häirikkö tänne tuli yrittämään provoja.. Menes nyt muualle tai vaikka nukkumaan. Tämä on tosi kiva ja kiinnostava ketju, olen löytänyt täältä monta hyvää vinkkiä.
Jouko ja Iiris Pattayalla. Eka aloittamani kirja.
Silvia Hosseinin Pölyn ylistys on kesken. Osaa se kirjoittaa, mutta makuuni välillä liian nokkelan negatiivinen. Ehkä olen vanha.
Stefan Ahnhemin dekkari Motiv X. Tämäkin on ruotsiksi, suomennosta ei ole vielä julkaistu. En ole lukion jälkeen (eli 20 vuoteen) juuri ruotsia lukenut, joten päätin nyt kokeilla. Kaikkia sanoja en tunne, mutta hyvin silti pysyy juonessa mukana.
Florian Huber; Barn, lov meg at du skyter deg - vanlige tyskeres undergang i 1945.
Norjan kielinen ja kertoo siis tavallisten saksalaisten siviilien kohtaloista Saksan kaatuessa vuonna 1945.
Veikko Huovisen mustanhauska satiiri "Ihmisten puheet". Vanha kirja, mutta napsahtaa paikalleen tähän raha- ja someaikaamme.
Henkilö, joka arvostelee muiden kirjamakua, ei ehkä tule ajatelleeksi, että meitä ihmisiä puhuttelee monenlainen kirjallisuus. Eivät edes ns. klassikot miellytä kaikkia, vaikka ne periaatteessa ovat hyvää kirjallisuutta.
Paahde. Se jäi kesken 5 vuotta sitten.
Sidney sheldon - if tomorrow comes
Ihan paras kirja! Puolessa välissä menossa.
Jon Lee Anderson: Che Guevara
Oi, sidneysheldonit ovat ihanaa hömppälukemista!!!
Oksat pois- jännitystä vailla vertaa!
Nimen perusteella kuulostaa typerältä hömppäkirjalta.