Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12258)
Daniel Defoen Robinson Crusoe
Neil Gaiman: The Norse Mythology
Reese Witherspoon'in lukupiirin lokakuun kirjaa:
This Is How It Always Is, Laurie Frankel
Vastoin ennakkoluulojani, tämä on aivan erinomainen. Kansi antaa turhan höttöisen vaikutelman. Erittäin sujuvaa tekstiä ja upea perheen tarina jossa on syvyyttä ja lämpöä.
Daniel Cole: Räsynukke
150 sivua takana, ihan hyvältä vaikuttaa tähän asti. Tykkään jännityskirjoista ja dekkareista.
how to have sex 101 ja seksiasennot joka päivälle, on muuten tosi mielenkiintoisia :)
Mihail Bakunin - Valtioton sosialismi
David Safier, Happy Family. Nimestään huolimatta ihan suomenkielinen ja suosittelen lämpimästi!
Aku ankan tasku kirja nro. 100
Liza Marklund: Rautaveri
Tämä on ilmeisesti viimeinen Annika Bengtzon- romaani. Sääli, olen kovasti tykännyt näistä.
Love as Always, Mum xxx. Murhaajavanhempien Fred ja Rosemary Westin lapsen kertomus perheen elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Aku ankan tasku kirja nro. 100
Juhlakalu Aku.
Esiintyykö siinä Mustakaapu tai muita j.ä.n.n.ä.m.i.e.h.i.ä?
Vierailija kirjoitti:
Love as Always, Mum xxx. Murhaajavanhempien Fred ja Rosemary Westin lapsen kertomus perheen elämästä.
Tavallaan kiinnostgaisi tuo Westeistä kertova kirja. Jos siinä jotain syytä heidän karmeille teoilleen on löydetty? Pitää katsoa, onko meidän kirjastossa. Oli kyllä aika vaikea katsoa telkastakin noista kertovaa ohjelmaa. Menee jo niin yli...jotenkin.
Jess Bakerin
Landwhale
On Turning Insults Into Nicknames, Why Body Image Is Hard, and How Diets Can Kiss My Ass
Minna Rytisalo, Rouva C.
Luin aiemmin Lempin, tykkäsin siitä kovasti. Tämäkin on hyvä! Varsinkin kun itsekin olen käynyt Jyväskylän seminaaria, Uno Gygnaeuksen perustamaa. Olen kulkenut samoja katuja kuin Minna Canth Jyväskylässä asuessani. Tämä kirja tulee todella lähelle. Siihen aikaan ei puhuttu #meetoosta, mutta aina sitä on ollut. Silmät aukesivat kyllä. Rytisalo kuvaa vahvan ja erilaisen naisen elämän hienosti, myös rakkaus on kauniisti mukana ja ajankuva. Suosittelen lämpimästi. Minulla enää viimeiset 50 sivua jäljellä.