Kommentit (13513)
Ester Erhomaan Suntion tyttö ja poika.
Vanha kirja, viehättävää tekstiä. Ollut hyllyssäni vuosikausia, luen silloin tällöin uudestaan.
Ei mikhän. Viimeksi luin Kiira Korven runokirjan. Se olikin nopeasti lukaistu. 2/5
Laurie Leen Niin minä lähdin maailmalle keskikesän aamuna.
Runollisen kaunis ja haikea kirja nuoren miehen vaellusvuosista.
Häneltä myös lapsuusmuistelmia kirjassa Siideriä Rosien kanssa.
Suosittelen!
Miranda Cowley-Hellerin Paperipalatsi.
Ei ihme että on kehuttu romaani!
Nesetril & de Mendez: Sparsity - Graphs, Stuctures, and Algorithms
Luen juuri kirjaa punaiset seireenit ukrainalais suvun tarina mielenkiintoinen ja ajankohtainene
John Ajvide Lindqvistin uusin kirja Ystävällisyys, tykkään kovasti :)
Olen lukenut kaksi john ajvide lindqvistin kirjaa olivat hyviä entäs tämä uusin oliko hyvä?
Menna kirjoitti:
Olen lukenut kaksi john ajvide lindqvistin kirjaa olivat hyviä entäs tämä uusin oliko hyvä?
Luen kirjaa parhaillaan, on hyvä kyllä, vielä olisi onneksi parisataa sivua jäljellä :)
Garpin maailma, Lady Chatterleyn rakastaja, Babel, Muukalaisia junassa. Luen yleensä montaa kerralla vaihdellen fiiliksen mukaan
Joni Skiftesvik: Luotsin tarina.
Viimiset sivut menossa. Kirjan eka osa/luku hädin tuskin jaksoi lukea, kakkos- ja kolmososa kiinnostavampia.
Satu Rämö: Rosa & Björk. Yllättävän hyvä tämä toinen osa. Ensimmäinen oli mielestäni paljon kehnompi. Tämä tekee mieli lukea kerralla.
Tarto kirjoitti:
Ari Puheloinen: Sotilas ja työmies
Minulla myös. Puheloinen on kyllä sivistynyt, analyyttinen ja hyvällä tavalla päämäärätietoinen ihminen. Arvostan. 👍
Seppo Jokisen Sen maksaa minkä tilaa.
Uusin komisario Koskinen- kirja, ihan hyvä.