Aiheuttaako diabetes miehille sen, ettei seiso ollenkaan?
Kommentit (10)
Ei kai? Ehkä se heikentää tilannetta kuitenkin? Mahdollista on myös että olet ihan hirveännäköinen kuvatus, joten erektion saamiseksi miehelle sinun tulisi tehdä vähän töitä?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin aggressiivisia hulluja ovat.
No hermot herkässä kyllä välillä. Ei aggressiivinen kuitenkaan. ap.
Ei mun miehellä eikä ole aggressiivinenkaan. Mitä sitä hulluja puhutte.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai? Ehkä se heikentää tilannetta kuitenkin? Mahdollista on myös että olet ihan hirveännäköinen kuvatus, joten erektion saamiseksi miehelle sinun tulisi tehdä vähän töitä?
Se voi kyllä olla niinkin ja sitä olen miettinytkin. Itsetunto nolla. ap.
Kyllä se usein aiheuttaa
http://seksuaaliterveysklinikka.fi/miesten_seksuaalihairiot/sairaudet_j…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko koittanut? Pistät hepenet päälle ja imet raivokkaasti tattia sekä tarjoat pérséttä kunnolla. Eiköhän siitä innostu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko koittanut? Pistät hepenet päälle ja imet raivokkaasti tattia sekä tarjoat pérséttä kunnolla. Eiköhän siitä innostu?
Ei sitä letkua viitsi imeä. olen kyllä muuten yrittänyt, mutta kokee sen ahdisteluksi, mikä syö ennestään itsetuntoani. ap.
Aiheuttaa vakavia erektiovaikeuksia eikä hae niihin apua saatika hoitaisi terveyttään muuten. Olen tehnyt omat johtopäätökseni asiasta koska keskustelu ei auttanut/ kannustanut häntä tekemään asialle yhtään mitään. Olen ulkoistanut seksielämäni 15 vuotta nuoremmalle miehelle joka on kiinnostunut myös minun nautinnpstani eikä vain omasta laukeamisestaan.
Kyllähän se voi sitäkin aiheuttaa - tosin ei kaikille.
Ainakin aggressiivisia hulluja ovat.