Mun ex-mies on muuttunut niin paljon eromme jälkeen. Hänestä on tullut tosi ilkeä ihminen
Aiemmin pidin häntä sydämellisenä tyyppinä ja sellaisena, joka ymmärtää myös heikompia.
Hän on seurustellut kuukausia jo sellaisen oikeistolaisen naisen kanssa, josta saa todella koppavan ja omahyväisen vaikutelman.
Ajoimme tänään eksän kanssa yhdessä kaupungilla autolla ja hän alkoi haukkua muutamaa juoppua, jotka tulivat meitä vastaan ja alkoi jotenkin paheksua heitä ja heidän käytöstään. Aiemmin ex-mieheni ymmärsi tällaisten "reppanoiden" tilanteen, ei enää. Tuntuu pahalta, että ihminen voi muuttua ilkeäksi :(
Kommentit (6)
Miten voikin ihmisen mieli noin muuttua?
Mun tulevalla ex-miehellä on suhde naiseen, jolle raha hyvin tärkeää. Niinpä mies alkoikin tuossa puhua paljon rahasta. En ensin tajunnut, mutta salasuhteen paljastuttua tajusin. Tiedän myös, että paljon he ilkeilevät yhdessä muista ihmisistä ja naureskelevat toisille. Tuleva ex ei ole enää se mies jonka olen tuntenut. Terapeutti, jolla ollaan käyty, sanoi, että joku tai jokin on häntä nyt ihmisenä muuttanut. Joopa joo, seura tekee kaltaisekseen. Voi olla, että tämä nainen on saanut esiin exän oikean luonteen tai sitten muuten vaan kaivanut hänestä ison kasan pa..aa!
Vierailija kirjoitti:
Souvvot, hänhän on ex. Jännää, kun niiden miesten eksät ja exmiesten nyksät ovat aina epämiellyttäviä ihmisiä.
Niin, en tiedä yleisellä tasolla, mutta tässä tilanteessa tämä nyt vain on näin eikä muuksi muutu. Ja vaikka olisi kuinka eksä, niin olen kuitenkin surullinen. Joko olen ajatellut ihmistä kokonaan toiseksi tai sitten tyyppi tosiaan on vain muttunut.
Ehkä hän on vietävissä.
Tiedähän näitä... eräästä vasurista tuli yksi Suomen rikkaimmista miehistä
Onhan se inhottavaa huomata, että joku on täysin erilainen kuin millaiseksi kuvitteli, joko ollut koko ajan tai vaan muuttunut. Ihan sama kuka läheinen kyseessä.
Souvvot, hänhän on ex. Jännää, kun niiden miesten eksät ja exmiesten nyksät ovat aina epämiellyttäviä ihmisiä.