Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kolmoselle menevä pärjää kotona

Vierailija
05.08.2018 |

yksin iltapäivät?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjää. Jääkaappiin valmiiksi jotain välipalaa.

Vierailija
2/13 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pikku koululaisten pitää pärjätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuorta ei kannata jättää vielä hetkeksikään yksin. Ei pärjää vielä omillaan.

Vierailija
4/13 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman tunnin yksin olo voi olla hankalaa.

Vierailija
5/13 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestako tunnista kysymys? Eihän siinä hirveästi vaihtoehtoja ole, kun ei ip-kerhoonkaan enää oteta ja vanhemman oltava töissä. Onko se lapselle itselleen miten suuri peikko?

3lk päivät loppuvat keskimäärin klo13 eli jos vanhempi kotiutuisi klo16-17, ainakin toinen heistä, niin eihän siinä montaa tuntia itsekseen oloa ole. Kotona klo13.30, soitto vanhemmalle, välipala kivan lukemisen kanssa, läksyt ja sitten klo onkin jo 15-15.30.

Paperille ohjeet, puhelimen päässä vanhempi, tekstiviestit jne.

Onhan se 9v vielä pieni, mutta ei ehkä enää niiiiin pieni..

Vierailija
6/13 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pikku koululaisten pitää pärjätä?

Ehkä vanhemmat ovat töissä, vai mitä oletat?

Vierailija
7/13 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pärjää. Itse olin aina yksin tuon ikäisenä koulun loputtua siihen asti, kun vanhemmat tuli töistä ja osasin kyllä voileipää ottaa itse jos tarve oli.

Vierailija
8/13 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se normaali? Sitten pärjää.

Vierailija
9/13 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani odottaa innolla tulevaa vapautta.

Huoli ei ole siitä 'pärjäämisestä'. Ei pelkää yksinoloa, harjoiteltu hissukseen. Olen esim. nyt kesäloman aikana jättänyt kotiin parin tunnin kauppareissujen, marjastuksen tms. ajaksi. Osaa tehdä välipalaa itsekin, lämmittää mikrossa jotain yms.

Suurempi pelko niistä kuningasideoista, mitä kaveriensa kanssa ovat kokeilujen yhteydessä saaneet. Poppareita poltettu mikrossa täydellä teholla vartin, pesuhuoneeseen askarreltu kahluuallas tukkimalla lattiakaivo, poltettu tikkuja ja risuja takapihalla. Kaikki ovet (mukaan lukien jääkaappi ja pakastin) selällään, kun tulen kotiin jne.

Vähän kyllä hirvittää...

Vierailija
10/13 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ei pärjäisi? Meillä oli jo eskarissa yksin kun ei hoitoon suostunut menemään...

Vierailija
11/13 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin nuorta ei kannata jättää vielä hetkeksikään yksin. Ei pärjää vielä omillaan.

Onko ideoita, miten ei tarvitse jättää?

Vierailija
12/13 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä pärjännytkään :(

Eikä pärjää vielä nelosellakaan.

Luuhaa kavereillaan, kunnes tulen kotiin.

Hätätilassa vaikka istuu ulkona lumessa ja pakkasessa.

Vierailija
13/13 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omani odottaa innolla tulevaa vapautta.

Huoli ei ole siitä 'pärjäämisestä'. Ei pelkää yksinoloa, harjoiteltu hissukseen. Olen esim. nyt kesäloman aikana jättänyt kotiin parin tunnin kauppareissujen, marjastuksen tms. ajaksi. Osaa tehdä välipalaa itsekin, lämmittää mikrossa jotain yms.

Suurempi pelko niistä kuningasideoista, mitä kaveriensa kanssa ovat kokeilujen yhteydessä saaneet. Poppareita poltettu mikrossa täydellä teholla vartin, pesuhuoneeseen askarreltu kahluuallas tukkimalla lattiakaivo, poltettu tikkuja ja risuja takapihalla. Kaikki ovet (mukaan lukien jääkaappi ja pakastin) selällään, kun tulen kotiin jne.

Vähän kyllä hirvittää...

Ai niin, listasta unohtui: juotoshommat puuköydällä ja hapankorput paahtimessa (orastava tulipalo sammutettu vedellä, paahtimessa ja kolvissa yhä virta päällä) nuo olivat keväällä, kun oli vielä tokalla. Sai lähteä Ip:stä tuntia ennen, kuin olin kotona.

Normaali poika, tarkoitan, ettei mitään ADHD:tä tms. Pari stipendiäkin tokalta sai, eli pitäisi teoriassa olla ihan normaalit hoksottimet...

Torstaina alkaa vapaus!

Sitä pelolla odotellessa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän