Mä laitoin mun koiran haudalle valosarjan
Sellaiset mitkä näyttää hehkulampulta ne valot. Koira haudattiin puutarhaan vanhan omenapuun alle ja ajattelin että on kivempi jos sen ei tarvitse olla ihan pimeässä😞 Siihen haudan yläpuolelle oksiin ripustin. Ihan kauniin näköiset illalla ja yöllä ne valot.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä, mutta wt-pisteet 100/100.
Mitä provosoivaa tässä on? En välitä vaikka olisi kuinka wt, minua tuo lohdutti edes vähän. Suren koiraani kovasti. Ap
Ei tää mikään provo ole. Ei lemmikkieläinbisnes olisi sitä mitä se nyt on, jos ei tällä tavalla kukaan ajattelisi. Jos nyt siis tämän kirjoittaja ei nimenomaisesti olisi juuri noin toiminut, niin silti Suomessa on koko ajan enemmän ja enemmän ihmisiä, jotka höyrähtävät kuvittelemaan, että lemmikin lajityypillinen, pelkkään omaan selviytymisviettiin perustuva käytös on syvää ymmärrystä ja empatiaa omistajaa kohtaan. Koska ihmisten hautapaikkojakin koristellaan ja ajatellaan, että poismenneillä läheisillä"on nyt hyvä olla", niin miksei niin ajateltaisi koiristakin? Niitähän pidetään perheenjäseninä.
Mo näkeepähän kettu paremmin kaivaa ylös.
Vierailija kirjoitti:
Mo näkeepähän kettu paremmin kaivaa ylös.
Mo? Siis NO.
Vierailija kirjoitti:
Ei tää mikään provo ole. Ei lemmikkieläinbisnes olisi sitä mitä se nyt on, jos ei tällä tavalla kukaan ajattelisi. Jos nyt siis tämän kirjoittaja ei nimenomaisesti olisi juuri noin toiminut, niin silti Suomessa on koko ajan enemmän ja enemmän ihmisiä, jotka höyrähtävät kuvittelemaan, että lemmikin lajityypillinen, pelkkään omaan selviytymisviettiin perustuva käytös on syvää ymmärrystä ja empatiaa omistajaa kohtaan. Koska ihmisten hautapaikkojakin koristellaan ja ajatellaan, että poismenneillä läheisillä"on nyt hyvä olla", niin miksei niin ajateltaisi koiristakin? Niitähän pidetään perheenjäseninä.
Sulla ei taida olla koiraa? Jos on niin se on varmaan joku pihan perällä häkissä asuva, jonka ainoa kontakti omiin ihmisiinsä on kerran päivässä tapahtuva ruokinta.
Kuulostaa ihanalta <3 Koiran menetys on suuri tuska, mutta muistele niitä hyviä ja iloisia hetkiä. Kuulostat ihanalta ihmiseltä, koirallasi oli varmasti iloinen ja hyvä elämä <3
Olisit laittanut värillisen, sykkivän valosarjan. Noin niinku kuvastamaan sessen iloista luonnetta.
Provohan tämä, mutta wt-pisteet 100/100.