Mikä tämä Pan ja aseksuaali muotivillitys on?
Nykyisin moni nuorinainen ilmoittaa olevansa Pan tai aseksuaali.
Olen sen verran vanhanaikainen että olen tippunut kelkasta ja tottunut siihen että on vain hetereita,homoja ,bi ja lesboja.
Kommentit (20)
Nykyisin jotkut uskaltavat sanoa ääneen, että seksi ei kiinnosta (= aseksuaali)
Ennen vanhaan sana panseksuaali tarkoitti henkilöä, jonka seksuaalisuus kohdistui kaikkeen. Ei siis vain kaikkiin ihmisiin, vaan kaikkeen mitä on olemassa, ainakin melkein. Nykyään sanaa käytetään ihan eri merkityksessä, mutta ei se taida paljon sekaannuksia aiheuttaa, kun kukaan ei edes muista sanan alkuperäistä merkitystä.
Lopunaikoina kaikki pahuus ja haureus vain lisääntyy..ihmiset sekoaa.
Mitä panseksuaali tarkoittaa? Itse olen aseksuaali, kivaa olla joskus muodikas.
Aseksuaali on henkilö, joka ei ole vielä tavannut henkilöä (samaa tai vastakkaista sukupuolta edustavaa), joka osaisi hänet tyydyttää.
Älykääpiön tapa suoriutua asioista, joita ei ymmärrä, on kutsua niitä muotivillityksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä panseksuaali tarkoittaa? Itse olen aseksuaali, kivaa olla joskus muodikas.
Panseksuaali kiihottuu vaikkapa paistinpannusta ja yrittää tyydyttää molemmat.
Kyse ei ole muotivillityksestå, vaan aina olemassa olleella ilmiöllä on nyt termi. Silloin siitä voi puhua. Jos asia ei kosketa sinua, voit jatkaa elämää ihan kuten ennenkin.
Panseksualistithan käyttävä panhuilua seksuaalisiin tekoihin,siitä nimi.
Perulaiset panhuilistit ovat tässä mestareita.
Vierailija kirjoitti:
Psyykkisesti ja fyysisesti terveellä, sukukypsällä ihmisellä nyt kuitenkin on joskus seksuaalisia tunteita ja tarpeita, vaikkei hän seksiä syystä tai toisesta harrastaisikaan.
Mua helpotti kuulla sana demiseksuaali ja tajutta etten ole viallinen vaan meitä on muitakin. Sen verran paljon on vuosien varrella kiusattu siitä etten pane jokaisen vastaantulevan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaali on henkilö, joka ei ole vielä tavannut henkilöä (samaa tai vastakkaista sukupuolta edustavaa), joka osaisi hänet tyydyttää.
Tai henkilö, jolla on estoja/traumoja tai häiriöitä hormonitoiminnassa. Tervettä se ei ole.
panseksuaali= kiinnostusta kaikkiin sukupuoliin, myös trans jne. eli sukupuolella tai sukupuolettomuudella ei mitään väliä. kun termi biseksuaali taas ei sisällytä aivan kaikkia välttämättä.
mitä aseksuaalisuuteen taas tulee, se että ihmiset uskaltavat puhua asiasta vuonna 2018 ei tarkoita etteikö sitä olisi ennenkin ollut. nykyään vaan ei niin paljon sosiaalisesta pakosta tarvitse pariutua kenenkään kanssa. aseksuaalit kumminkin voivat olla parisuhteessa jos niin tahtovat, joten ennen moni oli. onhan joillakin varsinkin vanhemmilla homomiehillä perhe perustettuna naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psyykkisesti ja fyysisesti terveellä, sukukypsällä ihmisellä nyt kuitenkin on joskus seksuaalisia tunteita ja tarpeita, vaikkei hän seksiä syystä tai toisesta harrastaisikaan.
Antakaa vaan tulla alapeukkua, mutta lisääntymistoimintaan kehottava vietti ja halu seksuaaliseen läheisyyteen kuuluu jokaisen lajin terveen yksilön tehdasasetuksiin, myös ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan sana panseksuaali tarkoitti henkilöä, jonka seksuaalisuus kohdistui kaikkeen. Ei siis vain kaikkiin ihmisiin, vaan kaikkeen mitä on olemassa, ainakin melkein. Nykyään sanaa käytetään ihan eri merkityksessä, mutta ei se taida paljon sekaannuksia aiheuttaa, kun kukaan ei edes muista sanan alkuperäistä merkitystä.
Tuohan on omimista. Mä ymmärrän panseksuaalisuuden perinteisessä merkityksessä ja jos joku sanoo sellainen olevansa niin hieman hymyilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa vaan tulla alapeukkua, mutta lisääntymistoimintaan kehottava vietti ja halu seksuaaliseen läheisyyteen kuuluu jokaisen lajin terveen yksilön tehdasasetuksiin, myös ihmisen.
No se hyvä on siinä että tiede ja asiat ovat edistyneet, on valinnanvapaus! Vaikka tehdasasetuksissa kuinka olisi lisääntymisvietti, niin eipä sitä tarvitse totella jos ei halua ja joillakin se on olematonta ja joillakin todella voimakasta. Ei se ole innokkaammilta lempeilijöiltä ja suvunjatkajilta pois, jos joku ei tunne halua osallistua. Eiköhän seksuaaleja ihmisiä ole kumminkin niin paljon enemmän kuin aseksuaaleja, niin ei pitäisi mennä noin tunteisiin muiden valinnat.
Lopun aikoja se tarkoittaa.