Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskosten miesmaun yhtäläisyydet

Vierailija
02.08.2018 |

Tässä on vuosien saatossa useampienkin siskosten kanssa käynyt niin, että nusaistuani yhtä siskoksista on sitten myöhemmin toinen tai jopa kolmaskin samasta perheestä ollut tyrkyllä. Kulkeeko miesmaku suvussa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja kaksoissiskolla on tosi samanlainen miesmaku, kadulla tai leffassa kuiskataan molemmat että "varaan" samoista äijistä

Siskolla on kuitenkin poikaystävä nyt, mutten itse ottaisi häntä ...

Vierailija
2/5 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi että kyse on mausta. Niinkuin yleensäkään ihmisen mielipiteet eivät synny tyhjiössä. 

Ihminen on laumaeläin. Kun on toiselle kelvannut niin sen täytyy olla haluttava, toisaalta taas kun on ollut jo siskon kanssa niin on tullut miettineeksi että minkäköhän lainen mies toi on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen etsii alitajuisesti sellaista miestä, joiden geenit on mahdollisimman erilaiset verrattuna naisen geeneihin, koska näin lapsesta tulee mahdollisimman terve ja vastustuskykyinen. Geenien erilaisuus havaitaan mm. ihmisen hajun kautta. Ja siskoksilla yleensä on keskenään melko samanlaiset geenit. Tässä suhteessa siis kyllä, ainakin siskoksilla on luultavasti yhteisesti tietty miestyyppi josta eivät ainakaan viehäty.

Vierailija
4/5 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja siskoni miesmaku poikkeaa täysin toisistaan!!

Itse 28 ja sisko 25, sisko katselee enimmäkseen hiljaisia honteloita nörttipoikia, kun taas itse kiinnostun leveähartiaisista siilitukkaisista pahoista pojista. Ollaan juteltu tästä usein, eipähän tule miehistä riitaa :D

Vierailija
5/5 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä menisi siskoni miestä tai edes panoja panemaan, mutta joo - hyvin samankaltaisten miesten kanssa ollaan päädytty yhteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan