Unohtakaa ravintosuositukset nyt heti! Ja kasvisruoka myös!!
Millä suuret ikäluokat ja sitä vanhemmat ovat saavuttaneet korkean ikänsä?
Ei ainakaan kasvisruoalla, vaan v*tusti suolaa ja punaista lihaa!!!
Itse aion ainakin elää vanhaksi, syödä punaista lihaa ja olla aito suomalainen.
Tuskinpa vanhaksi elänyt äitisi tai isoäitisi popsi myöskään d-vitamiinia purkista.
Kommentit (14)
Ja ostetaan muovisia vaatteita samalla kun kierrätetään pahvia. Ei v*tun v*ttu
Relaa nyt vähän, jos korkean iän meinaat saavuttaa. Vähemmästäkin kiukkuamisesta pamahtelee verisuonet poikki.
T. Ituhippi
No v*ttu!!! kasvisruokaa ei hyvä!!! V*TTU!!!!!!!! Unohtakaa nyt heti!!!!! RAAKAA LIHAAAAA!!!!!!!!
Eliniän odote kasvaa koko ajan, joten logiikkasi ontuu pahasti.
Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla. Syön normaalia ruokaa, en välttele suolaa tarkoituksella enkä käytä rasvattomia maitotuotteita. En käytä d-vitamiinilisää enkä juo vettä 5 litraa päivässä, en edes litraa. Juon janon mukaan. En ole yhtään mennyt näihin nykyajan hömpötyksiin, silti olen terve, normaalipainoinen ja hyvinvoiva. Suku on pitkäikäistä eikä kukaan ole koskaan ollut vauhkona suositusten perään.
Arvoisa aloittaja,
hyvä, kun olet päätynyt tälle linjalle, jolla saat korkeaa verenpaineen (= liika suola + turha raivoaminen), tuhoat elimistösi, etenkin verisuonesi, maksasi ja sydämesi rasvalla ja eläinkunnan tuotteilla, äläkä sitten unohda tuhota hampaitasi sokerilla!!!
.
Ja juo myös runsaasti alkoholia!
Ole oikein aito suomalainen!!!
Huuda vittua joka välissä, niin että varmasti kuuluu!
.
Reipasta!
Vierailija kirjoitti:
Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla. Syön normaalia ruokaa, en välttele suolaa tarkoituksella enkä käytä rasvattomia maitotuotteita. En käytä d-vitamiinilisää enkä juo vettä 5 litraa päivässä, en edes litraa. Juon janon mukaan. En ole yhtään mennyt näihin nykyajan hömpötyksiin, silti olen terve, normaalipainoinen ja hyvinvoiva. Suku on pitkäikäistä eikä kukaan ole koskaan ollut vauhkona suositusten perään.
Ehkä juuri SIKSI olet terve.
Vierailija kirjoitti:
Geenilottokin vaikuttaa. Meillä on perisuomalaiseen tapaan suku täynnä sydän- ja verisuonisairauksia potevia eikä turhan kauaa ole meikäläiset eläkkeitä perinteisesti nostelleet. Ruokatottumukset ovat "perinteiset"
Ollaan niin vihreitäkin ja lennetään lentokoneilla.
Suomen suot ja joutomaat raivattiin viljapelloiksi kasvisvoittoisen luomulähiruoan antamin voimin. Ruisleipää, puuroa ja perunaa, juomaksi piimää, kohtuumääriä kalaa ja sianlihaa. Niillä mies pärjäsi tukkimetsässä talvipakkasessa, mutta tämän päivän metsuri tarvitsee brasilialaista pihvilihaa jaksaakseen metsäkoneen puikoissa.
Maalta kotoisin ollaan ja suku on aika iäkkääksi elänyt varsinkin äidin puolelta. Perunaa, porkkanoita, kaalia , lanttua ja naurista syötiin. Possun lihaa ei juuri naudanlihaa, mutta ei lihaa suinkaan joka päivä syöty. Kalaa aika paljon ja sitä pyydettiin läpi vuoden.
Marjoja oli myös ainakin puolukkaa läpi vuoden ja mustikkaa, mansikkaa, lakkahilloa ja vadelmaakin. Myös viinimarjoja oli. Kaikki oppivat marjastamaan pienestä alkaen.
Kun nykyään on toisin. Marjat saavat jäädä metsiin nuorempia ei marjastus kiinnosta.
Miten nykyajan ihmiset voi olla niin tyhmiä??!!
V*tun kasvispihvi hipsterit!