Mies otti itsestään alastonkuvia ja... minä repesin nauramaan!
Apua! Se oli otanut itsestään jotain erootisia kuvia ja näytti makuuhuoneesa yllätäen minule. Minä hämmenyin niin että repesin nauramaan! Miehelä oli jotenkin hölmö ilme niissä kaikisa, kuin joku sirkusjönglööri. Nyt se möksähti siittä. Miten lepytän sen?
Kommentit (12)
Mitä jos mies olis nauranut sun eroottisille kuville? Idiootti.
Mulle kävis ihan varmasti samoin 😂
Sano ettet voi pahuudellesi mitään.
Yleinen reaktio naisilla, kun näkevät miehen yllättäen luonnontilassaan.
Todiste että naiset ei kiihotu miehen ulkonäöstä vaan statuksesta ja pankkitilistä. Jos mies olisi esitellyt pankkitilinsä saldoa, niin olisit herahtanut märäksi.
Mullekin voisi käydä noin. Puolisoni ei yhtään tykkää että hänestä kuvia otetaan tai itse edes ottaisi, joten olisin kyllä hyvin hämmästynyt jos alastonkuvia ottaisi. Hämmästyshän usein näkyy nauruna.
Vierailija kirjoitti:
Todiste että naiset ei kiihotu miehen ulkonäöstä vaan statuksesta ja pankkitilistä. Jos mies olisi esitellyt pankkitilinsä saldoa, niin olisit herahtanut märäksi.
;)))
Vähän luulen, että saisin kyllä kans naurut, jos ottaisin itsestäni kuvia, joissa tarkotus olis näyttää eroottiselta :'D
Vierailija kirjoitti:
Varmasti olisi.ap:n miehellä Pankki saldo miinus merkkinen.
Sano että yllätyit vain siitä miten valokuvauksellinen mies oikeasti onkin.