Miehet, miten edesautatte naisellenne O:n?
Nolo kysymys, mutta tyttöystäväni ei oikein saa sitä. Vaikka yritän mitä tehdä, ei pääse loppuun asti. Vinkkejä?
Kommentit (22)
Pystyykö hän itse tekemään itselleen?
Onnistuuko homma häneltä yksin? Jos onnistuu, tehkää samalla tavalla, mutta yhdessä.
Panen takaapäin tai nuolen klittaa. Riittävä pussailu ennen seksiä auttaa pääsemään tunnelmaan.
Painan shiftiä samalla kun tyttöystävä painaa o:ta.
Annappa setä näyttää. Sormet (1 tai 2) samalla sinne sisälle kun nuolet ja imuttelet. Sormilla teet "luokse kutsuvaa" liikettä. Kyllä se siitä vielä irtoaa.
Ite saan klittaa hieromalla ja suuseksissä. Yhdynnässä myös. Tosin jos on pikkupenis niin ei tule yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Nolo kysymys, mutta tyttöystäväni ei oikein saa sitä. Vaikka yritän mitä tehdä, ei pääse loppuun asti. Vinkkejä?
Keskisormi ja nimetön hieman koukkuun. Laitat varovasti emättimeen. Hierot varovasti. Pyydä yskäsemään niin tiedät kohdan mitä ronaat. Sit alat veivaa ylös alas ja spruittaus. Eikä mene vieraisiin sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskisormi ja nimetön hieman koukkuun. Laitat varovasti emättimeen. Hierot varovasti. Pyydä yskäsemään niin tiedät kohdan mitä ronaat. Sit alat veivaa ylös alas ja spruittaus. Eikä mene vieraisiin sen jälkeen.
Yskäisemään?
Täällä setämiehet antavat ohjeita asiasta, josta vaan kuvittelevat tietävänsä. Hohhoijaa. Surullista, jos tuollaisia "rakastajia" on oikeasti.
Mä en meinaa saada, jos olo on yhtään kiusallinen tai epävarma. Tarvitsen aikaa. Monesti mies lopettaa liian aikaisin tai esim. klitorista hyväillessä vaihtaa sormen kohtaa, tapaa tai nopeutta liian usein. Silloin ei ehdi mukaan. Joskus pelkään miehen kyllästyvän, jos en saakaan heti muutamassa minuutissa.
Eli vähintään miehen pitää antaa aikaa ja näyttää siltä, että haluaakin antaa toiselle ajan kanssa nautintoa.
Älä ainakaan ulmase, että se o on päämäärä. Tulee paineita. Kestä kunnes nainen saa. Pökit takaa päon tasaseen tahtiin ja hierot häppäreitä ja klittaa liukkain sormin rytmukkäästi. Kyllästymiseen asti kuulostele ja etena sen mukaan.
Takaapäin yleensä nainen saa parhaimmat orkut! Siksi se on suosituin asento. Siinä samalla kannattaa miehen hieroa naisen tissejä , siitä minä ainakin tykkään ja varmat orkut tulee :D t. N55v.
Kuvaavaa, että tätä kysytään nyt muilta miehiltä. Keneltä pitäisi sitten kysyä? Nii'in!
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan ulmase, että se o on päämäärä. Tulee paineita. Kestä kunnes nainen saa. Pökit takaa päon tasaseen tahtiin ja hierot häppäreitä ja klittaa liukkain sormin rytmukkäästi. Kyllästymiseen asti kuulostele ja etena sen mukaan.
Aloittajan kannattaa kuitenkin muistaa, että nämä miesten antamat ohjeet pätevät nimenomaan heidän naisiinsa, ne eivät ole mitään yleispäteviä neuvoja. Moni nainen ei esim. siedä klitoriksen suoraa kosketusta ollenkaan. Kyllä aloittajan täytyy vain selvittää asia oman tyttönsä kanssa ihan itse. Se mikä toimii yhdelle naiselle, ei toimi toiselle lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä setämiehet antavat ohjeita asiasta, josta vaan kuvittelevat tietävänsä. Hohhoijaa. Surullista, jos tuollaisia "rakastajia" on oikeasti.
Uskotko edelleen nuo setämies-roskat?
Ja montako niitä täällä on?
Kysy tyttikseltä. Miten hän tekee sen itse? Katso ja opi. Tee samoin.
Itsellä este O:hon: kiire, paine saada äkkiä, ajatus että toinen kyllästyy, tekniikan muutos loppuvaiheessa (vauhti, paine, suu vaihtuu sormiin tai toisin päin).
Joillsin meistä se kestää kauemmin.
Mutta KYSY!
Vierailija kirjoitti:
Kuvaavaa, että tätä kysytään nyt muilta miehiltä. Keneltä pitäisi sitten kysyä? Nii'in!
Mun mielestä on hyvä, että kerrankin tätä asiaa kysytään niiltä, jotka sen orgasmin tosiasiassa tuottavat.
Onko hänellä kuitenkin normaali hermoston toiminta, ettei ole mitään vammaa alapäässä esim.?