Petettykö?
Ollaan melkein viiskymppisiä ja pyöritty kimpassa kohta vuosi. Takana omat edesmenneet suhteet ja lapset muuttaneet pois kotoa. Yhteistä kortteeria ei meillä ole joten jokunen päivä viikosta menee omaa huushollia ja asioita hoidellessa. Hauskaa on ollut mutta nyt sitten ilmaantui pikku issue joka kaivelee pahasti mielenpäällä. Satuin huomaamaan että tyttiksen pikaviestimessä sattuu olemaan aika usein yksi ja sama kaveri listalla ensimmäisenä. No nostin asiasta haloon ja kurkkasimme yhdessä tuumin pienen vastustelun jälkeen millaista kirjeenvaihtoa oli ko. herran kanssa käyty. Järkytyksekseni sain huomata että naisystäväni oli kertoillut minusta hänelle kohtalaisen vääristeleviin sävyihin perustuvia asioita sekä hyvänyön toivotuksia pusuhymiöillä höystettynä . Sanoipa jopa rakastavansa kahta miestä, häntä ja minua. Miehen puolelta vaikutti aika neutraalilta eikä halunnut ottaa asioihin kauheasti mitään kantaa. Jotain satunnaisia kyselyjä missä menet tms. mutta ei varsinaisesti mitään seksuaalissävytteisiä. Olin huomannut rivienvälistä että jonkinlaista outoa meininkiä tyttiksellä aina hänen läsnäollessaan ilmaantuu. Itse hän on älyttömän mustasukkainen minulle jos itse katselen tai juttelen enemmän tai vähemmän tutuille ihmisille.
Nyt kuitenkin vehdannut kokoajan tämän ja mahdollisesti monen muunkin kanssa selkäni takana. Luotto on pikkuisen vähissä vaikka nyt vakuuttelee ettei mitään vipinää hänen kanssa ole ja sanoo kovasti rakastavansa minua :D
Tässä iässä ei enää jaksaisi mitään akuankkakerhoa leikkiä, mutta olisko jollain, vaikka hiukka ikäisemmälläni antaa jotain vinkkiä kannattaisiko vielä kerhoreissua jatkaa vaiko ei? Kuitenkaan ei ole kovin paljoa koettanut saada asiaa selvitettyä eikä kuullosta olevansa kovin pahoillaan. Muutama viesti mesessä ja watsapissa, ei soittoa, ei muuta. Vinkkejä anyone...