Mistähän nainen löytäisi kaksi miestä kimppaan?
On kutkuttanut ajatus kokeilla kahta miestä samaan aikaan jo pitkään. Mistähän kannattaisi lähteä etsimään? Haluavatkohan miehet esim kaksi kaverusta panna naista vai pitäisikö mun etsiä kaksi toisilleen tuntematonta miestä?
Kommentit (8)
Helposti löytyy. Laita iskurii tai viel parempi tee alastonsuomi.fi sivulle profiili. Siel tulee niin paljon tarjokkaita että senku katsot kuvia ja valitset mieleiset. Siihen ku kirjoitat mitä haet niin on heti sitten selvää.
Luulen että esim. Suom24 on turvallisempi. Ehkä suurempi osa vastaajista on tosissaan kun Iskurissa.
Mutta vastauksista ei pitäisi olla pulaa.
Naisen on aina helppo löytää miehiä netistä jos ei mitään sielujen sympatiaa hae.
Täällä olis kokeilun haluinen mies ja nainen
Vitsailetko? Ihan mistä tahansa, milloin tahansa!
Valitse kadulla kaksi vastaantulijaa ja ehdota. Suostuvat satavarmasti paitsi jos sattuvat olemaan homoseksuelleja ja sitä paitsi siitä huolimatta voivat suostua jos on yhtään pisaraa bi-henkisyyttä. Tietääkseni naisen on aika helppo saada miestä tai useampaakin.
Laita ilmoitus seksitreffit sivustolle, ja odottele vuorokausi. Sitten jostain niistä sadoista viesteistä valitset vaikka 5 mieluisinta mieskaksikkoa, ja kyselet tarpeellisen määrän jatkokysymyksiä. Valitset niistä parhaan kaksikon mielestäsi, sovitte paikan, ajan, ja ennenakaikkea PELISÄÄNNÖT, ja toteutatte sinun fantasiasi :)
Pitäkää hauskaa <3
Minä kaverineen voisin lähteä mukaan!