Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaikkien Konmari-vouhottajien kauhu, sillä

Vierailija
28.07.2018 |

tyhjensin kaikki purkit ja purnukat kylppäristä, eteisen lipastosta ja makkarista. Kaikki lens roskiin tai kirpparille myyntiin.

Tilalle ostin kalliita merkkituotteita, ja oikeesti: tää tekee mut onnelliseks. Oikein pirskahtelee. Nyt peilikaapissa on Guccia, Chanelia, Estee Lauderia, Cliniqueta ja Dioria. Pelkästään. Lisäks ostin KUNNON meikkejä, joita ihan pelkästään katsoessa tulee hyvälle mielelle. Ennen joka paikassa lojui kaikennäköstä H&M:n ja BikBokin roskameikkiä yms, joista tuli pelkästään ahdistunut ja ärsyyntynyt fiilis.

Oi onnea.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Tee sitä mikä tekee onnelliseksi.

Vierailija
2/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo just ole konmari-vouhotusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tv. kempanmyyjät

Vierailija
4/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuotemerkki tekee sinut onnelliseksi? Maksat nimestä satasen, vaikka Lidlin kahden euron voide olisi laadultaan parempaa?

Vierailija
5/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itsekin konmaritit. Konmarin ideana juuri on hankkiutua eroon asioista jotka eivät tuota iloja ja jättää vain ne jotka tuottavat. Konmari eiole minimalismia, mutta monet marittajat löytävät konmarituksen myötä itsestään minimalistin.

Vierailija
6/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten aloituksesi liittyy mitenkään konmaritukseen, mutta kiva jos olet onnellinen.

Vierailija
7/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tuotemerkki tekee sinut onnelliseksi? Maksat nimestä satasen, vaikka Lidlin kahden euron voide olisi laadultaan parempaa?

Kyllä se näin on. Minulle tuottaa iloa nähdä laadukkaat purnukat, joissa hyvä tuoksu ja joiden tiedän olevan erittäin hyviä. Tämä ei suinkaan poissulje sitä, ettenkö joskus voisi ostaa jonkun testeissä hyväksi todetun Lidlin tuotteen, mutta kuitenkaan sokkona en lähde heidän hyllyjään tonkimaan.

Ap.

Ps. niin ja ostin luonnollisesti kaikki alennusmyynneistä, osan ulkomailta alle puolella Suomen hintaan nähden. Esim. Estee Lauderin Idealist Espanjassa 35 e, Suomessa 90 e (ei ole ikinä alessa).

Vierailija
8/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten aloituksesi liittyy mitenkään konmaritukseen, mutta kiva jos olet onnellinen.

Liittyy siten, että nähdäkseni konmarituksen tarkoitus ei ole raivata tilaa uudelle roinalle. Näinhän minä juuri tein.

Vierailija
9/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy siten, että nähdäkseni konmarituksen tarkoitus ei ole raivata tilaa uudelle roinalle. Näinhän minä juuri tein.

En ole edes lukenut ko. kirjaa, mutta olen ymmärtänyt, että tarkoitus on hävittää tavarat, joista ei nauti, ja pitää tai ostaa vain sellaisia, joista saa iloa. Juuri kuten olet tehnytkin. Taidat olla aito konmarittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän