Mistä voi hankkia sellaisen feikki-television joita näkee huonekaluliikkeissä?
Televisio pitäisi saada sisustukseen muiden mieliksi, mutta itse en sitä katso koskaan. En vaan jaksa enää perustella vieraille televisiottomuuttani. Huonekaluliikkeestä eivät suostuneet sellaista myymään...
Kommentit (20)
Muistan, että lapsena huonekalukaupassa oli muuten tylsää, mutta nuo feikkitelkut oli kivoja! :)
Vierailija kirjoitti:
Televisio pitäisi saada sisustukseen muiden mieliksi, mutta itse en sitä katso koskaan. En vaan jaksa enää perustella vieraille televisiottomuuttani. Huonekaluliikkeestä eivät suostuneet sellaista myymään...
Miksi pitää perustella? Sano, että katsot netflixiä läppärillä.
Jätä ne siat - ansaitset parempaa!
Löysin heti nettikauppoja kun googletin fake tv prop
Sieltä vaan tilaamaan :)
Entä mistä saa kirjahyllyyn niitä kirjoja, joissa onkin sivujen sijaan styroksinpala?
Vierailija kirjoitti:
Entä mistä saa kirjahyllyyn niitä kirjoja, joissa onkin sivujen sijaan styroksinpala?
Nehän ne vasta jotain olisivatkin!
Mulla on pahvinen mies ikkunassa. Näyttää oikealta, kun kadulta katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sellaisia sitten saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein itse !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen on helppo askarrella itse https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/05/26/askarrellaan-henniinan-pahvimi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen on helppo askarrella itse https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/05/26/askarrellaan-henniinan-pahvimi…
🤣
Perustella? Meillä on ollut telkkari viimeksi 2009, eikä ole tarvinnut kenellekään perustella, miksi ei ole telkkaria.
Mihin telkkaria nykyään oikeastaan edes tarvii? En muista koska omani viimeksi avannut, ohjelmat katsonut netin kautta, kun sieltä katsoessa ei ole sidottuna paikkaan eikä aikaan.
Aika hölmöltä se valetelkkari kyllä näyttäisi. Ja miten sitä perustelisit, kun yökylään tullut kaveri haluaisi katsoa uutiset?
Kierrätyskeskuksesta parilla kympillä ihan oikea telkkari?
Minä voin antaa rikkinäisen telkkarin ihan ilmaiseksi, jos haet. Näyttää takuulla aidolta.
Tämähän olisi loistava pila lestadiolaiskotiin. Asukkaat joutuisivat hoitokoukseen puhuteltavaksi ja sitten selviäisi, että koko telkkari on vaan feikki sisustusesine. :D
No eikö ole sama hankkia ihan oikea telkkari, ei vaan katso sitä? Jos siis on niin vaikeaa olla vaan oma itsensä ja jättää se telkkari hankkimatta. Mitä sinä vieraiden mielipiteistä välität - sen kuin sanot, ettet tarvitse sitä..?
Mulla on telkkari kaapissa piilossa, koska se näyttää niin rumalta sisustuksessa.
Vaikea uskoa, että halut ostaa feikkitelkkarin toisten mielipiteiden takia. Ihan hullua.
Haet elektroniikan kierrätyspisteestä ehjän näköisen, esim. Gigantin kyljessä usein häkkyrä, mihin voi romunsa jättää.
Ei taida kukaan tietää....???