Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen hiusneuvoja! Olen mies ja...

MiesJaHiukset
27.07.2018 |

Siis olen 35-vuotias mies. Minulla ei ole ikinä ollut pitkää tukkaa. Olen monta kertaa ajatellut, että kasvatan pitkän tukan. Monesti olen yrittänyt, mutta se välivaihe lyhyestä pitkäksi on hankala ja ruma. No nyt olen sitten onnistunut kasvattamaan vuoden tätä tukkaa ja saan sen juuri ja juuri poninhännälle.

...Mutta tunnen itseni rumaksi tämän pitkän ja roikkuvan tukan kanssa. Tuntuu, että kasvonpiirteilleni ei sovi pitkä tukka. Ja pitkä tukka on hankala muutenkin. Olen katsonut vuoden vanhoja kuvia itsestäni ja näytän oikeasti jopa komealta lyhyessä tukassa. (siis omasta mielestäni :D).

Toisaalta haluaisin kasvattaa nyt sitten sen pitkän tukan, koska olen siitä haaveillut monta vuotta.
Ja en varmaan enää ikinä kasvata pitkää! Mutta sitten taas toisaalta lyhyt tukka saa minut näyttämään paljon paremmalta. Pitkällä tukalla olen ehkä kouluarvosanalla 5 mies, mutta lyhyellä saatan olla jopa 8 ½.

Parin Viikon päästä on yhdet juhlat ja haluaisin näyttää hyvältä niissä. Harvoin tulee laitettua itseään...siis kun mies olen. :D

Mutta siis mitä teen neuvokaa!

Tarvitsen hiusneuvoja! Olen mies ja...

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa ilman kuvia

Vierailija
2/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin pitkät, koska tykkään pitkätukkaisista miehistä. Mutta oikeasti tietysti teet niinkuin sinusta tuntuu hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin joo käypä parturilla kysymässä vinkkejä pitkän tukan juhlalookkiin. Jakauksen paikka, muotoili

utuotteet, kaikki vaikuttaa. Ja mitenkäs miesnuttura? Sopii monelle miehelle tosi hyvin.

Vierailija
4/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Älä luovuta. Täällä toinen mies saman ongelman kans. Anna kasvaa :)

Vierailija
5/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden päästä et ookkaan mikään 8 millisiilimies vaan 9+ pitkätukkauros.

Vierailija
6/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllensä miesten pitkissä hiuksissa on pahinta se että ne on huonosti hoidettu, lähmäisen oloiset tai sotkuiset. Hampuusi, yäk. Ja paksut pitää olla. Esim Mikko Kuustonen nuorena.

Vierailija
7/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, en ole koskaan pitänyt pitkistä hiuksista miehillä :) nainen36v

Vierailija
8/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään pitkistä hiuksista miehellä. Vähän sekaset mielellään, ei sileetä hevarilettiä. Ja manbun <3

Vierailija
9/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnarit ja nutturat miehillä = kamalia! Leikkaa mieluummin puolipitkä malli, jota voit pitää auki!

Vierailija
10/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat huomiota niin tuossa kiva puolipitkä malli https://i.ytimg.com/vi/pmls4ASXpMI/maxresdefault.jpg

Vierailija
11/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua kaduttaa jos nyt leikkaat lyhyeksi ja olet turhaa kärvistellyt tuon puolipitkän letin kanssa

Vierailija
12/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antasit kasvaa. Puolet tykkää puolet ei. Ainakin olet persoonallisemman näköinen pitkissä hiuksissa sitten aikanaan. 

Vierailija
13/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa. Ei ilman kuvaa voi sanoa mikä sinulle sopii. Toisille sopii lyhyt toisille pitkä.

Vierailija
14/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät, koska jos olet jo kasvatusprojektin aloittanut niin kannattaa katsoa loppuun asti. Myöhemmin pitkistä pääsee kyllä helposti eroon. Nyt ensinnäkin hommaat kunnon shampoon ja hoito-aineen ja hiusmaskin että saat lettiisi eloa. Voit myös tutkailla miesten pitkiä hiusmalleja ja käydä parturissa värjäyttämässä/ leikkauttamassa tuleviin juhliisi kivan pitkien hiusten mallin. Yllätät ihmiset sitten siellä juhlissa uudella hiustyylillä. En usko että ulkonäkö voisi 8,5 tippua 5 vain koska sulla on pitkät hiukset (ta no jos sulla on hoitamaton se sun kuontalo).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä