Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka haaveilit vuosia erosta, mikä lopulta sai suhteen päätökseen?

Vierailija
27.07.2018 |

Kiinnostaa, kun olen itse siinä tilanteessa ollut jo 8 vuotta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maailman ihanin mies, mutta liitto on ollut viisi vuotta seksitön. Mietin eroa. On nöyryyttävää, kun oma mies ei halua minua. Mietin aluksi asumuseroa. Nuorin lapsemme on nyt neljä ja pari vuotta olen ajatellut eroa. Luulen, etten voi elää koko loppuelämää ilman seksiä. Tässä liitossa niin tulisi olemaan. Mieheni ei kaipaa seksiä, ei siis myöskään petä minua.

Olen ajatellut, että on liian vähäinen syy erota, kun meillä on pienet lapsetkin.

Mutta olemme siis edelleen yhdessä.

Vierailija
2/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin, että olen kuolevainen, olen täällä vain kerran ja että se yksi ainoa kerta kannattaisi elää onnellisena.

Tajusin, että on tärkeämpää olla onnellinen, kuin se, että on jonkun kanssa.

Olin 29 ja tosiaan tajusin tuon juurikin noin 8. seurusteluvuoden kohdalla.

Tein eron, vaikka elintaso laski reippaasti ja jouduin hetken kärvistelemään toimeentulotuella kämppiksen kanssa jaetussa kaksiossa, kunnes vaihdoin kaupunkia työn perässä.

Olen sitä mieltä, että siinä vaiheessa, kun tajuaa rakkauden olevan loppu, ei jää haikailemaan. Päästää myös toisen vapaaksi siinä. Mies, jonka jätin, on nyt toivottavasti onnellisesti naimisissa ja saanut lapsiakin. Hän sai sen elämän, jonka halusi. Minäkin sain elämän, jota tietämättäni kaipasin.

Ainoa, mikä jäi harmittamaan oli se, että en tehnyt sitä vielä kun olin nuori ja lisääntymiskykyni oli parempi. Uuden rakkauden kanssa kun pitää ehtiä elämään arkea ennen lisääntymistä ja arki toi minut reippaasti yli kolmenkympin huonompaa puolta, jolloin oli jo liian myöhäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sai taas pahoilla mielin miehen huutamisen vuoksi lähteä töihin (yrittäjä). On muutenkin vaikeaa saada mitään aikaiseksi tässä 34 asteen kuumuudessa, saati surullisena ja kuumissaan. Olen jo vuosia ollut täynnä tätä höykyyttämistä.

Ap

Vierailija
4/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys alkoi heittää. Menin terapiaan ja sieltä sain voimaa avioeroon.

Vierailija
5/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyytää yleensä anteeksi ja täytyy kai anteeksi antaa kun pyydetään? Ja sitten taas jatketaan. Se ei vaan ole mikään taikasana joka veisi mun kivun oikeasti pois. Muistan kaiken.

Ap

Vierailija
6/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen toiseen.

Vierailija
7/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen toiseen. Ero heti vireille.

Vierailija
8/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään sai taas pahoilla mielin miehen huutamisen vuoksi lähteä töihin (yrittäjä). On muutenkin vaikeaa saada mitään aikaiseksi tässä 34 asteen kuumuudessa, saati surullisena ja kuumissaan. Olen jo vuosia ollut täynnä tätä höykyyttämistä.

Ap

Kiinnostaa mitkä syyt pitää teitä yhdessä?

Vierailija
9/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli tuurikuoppo, ilkeä ja epäluotettava. Sain kuitenkin erottua vasta kun rakastuin toiseen. En ole katunut hetkeäkään.

Vierailija
10/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pyytää yleensä anteeksi ja täytyy kai anteeksi antaa kun pyydetään? Ja sitten taas jatketaan. Se ei vaan ole mikään taikasana joka veisi mun kivun oikeasti pois. Muistan kaiken.

Ap

Ei ole mikään pakko antaa anteeksi. Jos toinen sanoo anteeksi puolihuolimattomasti pakosta, niin se ei ole oikea anteeksipyyntö. Oikea anteeksipyyntö on sellainen, että pyytää anteeksi aidosti sydämen pohjasta ja tekee kaikkensa, ettei tilanne toistu.

Vierailija
11/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän petollisuus paljastui koko karmeudessaan ja ällöttävyydessään.

Vierailija
12/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä alkoholin suurkulutus ja arvaamaton käytös, mutta välit pysyivät asiallisina eron jälkeen ja kun lapsia tapasi, oli selvin päin.

Vierailija
13/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiinnostaa mitkä syyt pitää teitä yhdessä?

Oma pelkuruuteni. Parempi tuttu helvetti kuin vieras taivas. Meidän talossa on vanhan purutalon haju. Kaikki on mitattu ja tutkittu. Ei ole sisäilmassa hometta tai kosteutta missään. Pelottaisi silti myydä se.

Ap

Vierailija
14/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli täysin (ja on edelleen) äitinsä tossun alla.

Tajusin että jos suhteeseen jään ja lapsia hankimme, olemme kaikki samassa lirissä.

En puhu nyt mistään pienestä perus anoppien pompotuksesta, vaan vuosia kestäneestä henkisestä väkivallasta, syyllistämisestä ja kiusaamisesta.

Ymmärsin että elämme sen yhden ainoan kerran. Rakastuin toiseen mieheen ja se oli menoa.

En ole katunut päivääkään, vaikka elintaso laski huomattavasti ja asun tälläkin hetkellä kaverien nurkissa.

Nyt uusi työpaikka tiedossa ja voi alkaa katsella omaa asuntoa.

AP:lle haluan sanoa että lähde jos vähänkin epäröit. Hukattuja vuosia ei saa koskaan takaisin.

Vierailija
15/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että intohimo on muuttunut ystävyydeksi.