Isot naiset: älkää pukeko uimarannalle kaapuja päälle!
Herättää paljon enemmän huomiota se, kun joku on pukeutunut uidessa pitkään kauhtanaan, kuin että olisi tavallinen uikkari päällä. Eilen seurasin yhtä mammaa, jolla oli uidessa pitkä tunika päällä, ja se sitten takertui joka niemeen ja notkelmaan. Mammaparka kiskoi ja nyki kaapuaan jatkuvasti, pahaltahan se varmaan tuntuikin. Ei muuta kuin rohkeasti normiuikkarit päälle, on paljon mukavampaa niin!
Kommentit (11)
Itse läskinä naisena käyn uimassa vain paikoissa tai aikaan, jolloin ei ole muita ihmisiä paikalla. Esim. kaislikkoisissa ryteiköissä joissa koiratkin lenkillä pulahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse läskinä naisena käyn uimassa vain paikoissa tai aikaan, jolloin ei ole muita ihmisiä paikalla. Esim. kaislikkoisissa ryteiköissä joissa koiratkin lenkillä pulahtaa.
Voi sua.
Miksi muiden pitäisi näyttää enemmän ihoa jos eivät halua? Uikoot minun puolesta vaikka toppavaatteet päällä.
Tilasin sellaisen hameuikkarin viime kesänä. No kun kokeilin sitä kotona, tulin toisiin ajatuksiin. Palautin kauhtanan. Eihän se varmaan kuivukaan kovin nopeasti ja olin kuin ylipainoinen ballerina :))).
Käytössä on nyt sellainen uikkari, jossa erikseen ylä- ja alaosa. Kätevä uima-asu.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin sellaisen hameuikkarin viime kesänä. No kun kokeilin sitä kotona, tulin toisiin ajatuksiin. Palautin kauhtanan. Eihän se varmaan kuivukaan kovin nopeasti ja olin kuin ylipainoinen ballerina :))).
Käytössä on nyt sellainen uikkari, jossa erikseen ylä- ja alaosa. Kätevä uima-asu.
Mulla on samanlainen. Eipä ole tullut käytettyä kun se painaakin kun synti. Varmaan uppoisin järveen se päällä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole jokaisen oma asia, miten pukeutuu.
Jos pukeutuu johonkin mekkoon ja menee uimaan niin sitten on turha tulla itkemään, jos hukkuu se päällä. Tai joo, hukkuneet ei yleensä itke.
Nuorena minulla oli kaveri (mies) joka oli lihava, häpesi mahaansa ja kun menimme uimaan piti t-paidan päällä. No se maha ei ollut mitenkään paha, paljon isompia on rannoilla paljon, mutta se t-paita päällä kiinnitti huomion. Kuten joku yllä kirjoitti: joku "ballerina-uimapuku" kiinnittää huomion, ei iso takamus tai selluliitti.
Mukavinta on olla sellaiset vaatteet päällä että tuntee itsensä hyväksi.