Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan ei tuu rakastaa mua

Vierailija
26.07.2018 |

Oon 15v tyttö. Mul on niin huono itsetunto et ihmettelen et joku koskaan rakastais mua. Stressin ja pahan olon myötä oon lihonnu parin vuoden aikana n 15 kiloa, kun viel kaks vuotta sitten painoin 48kiloa ja nyt 63:( Oon siis metri puoltoista vähän yli, et toi 63 on jo ylipainon puolella. Mul on tosi isot rinnat jotka roikkuu todella pahasti, selluliittijalat ja vatsamakkarat. Oon alkanu käymää salilla ja alkanu syömään vaan terveellisesti ja laskeen kaloreita mut vaik täst laihtusin ni noi roikkuvat rinnat on ja pysyy :( Kavereilla on jo poikaystäviä ja mullekkin on tullu joitai poikii puhuu mut en uskalla päästää ketää mun lähelle kosk pelkään mitä ne aattelis musta esim alusvaatteet päällä tai alasti:( On ollu syömisen kanssa ongelmia ja oon näännyttäny itteeni ja muutenki uskon et mul on syömishäiriö ku en aattele muuta kun kaloreita ja kui kauheen näkönen oon. Itkettää ja ahistaa se miltä näytän enkä oo rannalkaa käyny kolmena kesänä:( Ahistaa et miten voisin muuttaa mun kroppaa ja laihtuu mut rinnat ei lähe minnekkää ja kukaa ei haluu mitää roikkutissii täs iässä:( Se on nii ahdistavaa et en pääse niist eroo ja miten mun pääs ei pyöri mitää muutku ruoka kalorit ja ulkonäkö.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

luettuani tekstin, olet varmaan oikeessa joo.

Vierailija
2/4 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeest?:( Aion kyllä laihuttaa vanhaa kroppaan takas (olin ihan ok kropasta ja hoikka) oon ihan ok kaunis naamasta ku ihmiset on kyl kiinnostunu musta. Mut uskon vaan et jos ne oikeest näkis mut/mun rinnat ni kukaa ei haluis olla munkaa. Ja läskiltä en näytä ku käytän sellasia vaatteita joten ylipainon näkee vaan ilman vaatteita. Mut ehk kukaa ei vaa voi rakastaa mua mun rintojen takia:(

-ap

Vierailija
4/4 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet liian nuori miettimään moisia. Keskity nyt siihen että saat ruokavaliosi tasapainoon.