Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa typerimmät syyt erolle mitä olette kuulleet

Vierailija
25.07.2018 |

Varmaan jotain vertaistukea tarvitsen, en tiedä.

Mies jätti minut, koska halusi saada ainakin 30 seksikumppania ennen perheen perustamista. Minä olin valitettavasti nro 3. Seurustelua takana 5v ja avoliittoa 3v, molemmat yli 25-vuotiaita.

Olen kuulemma vaimomatskua ja haluaa palata yhteen ja perustaa perheen kanssani, kunhan on saanut kaadettua tarpeeksi naisia. Voi hyvä luoja tuota idioottiako katselin monta vuotta. Olisi voinut valehdella jonkun toisen syyn, vaikka että olemme kasvaneet erillemme tms p*skaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sellaisia ei olekaan, koska jokainen syy on sille eroajalle hyvä. Ei ole muiden asia arvioida syyn hyvyyttä tai huonoutta.

Vierailija
2/9 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sellaisia ei olekaan, koska jokainen syy on sille eroajalle hyvä. Ei ole muiden asia arvioida syyn hyvyyttä tai huonoutta.

No onhan tuo ap:n miehen syy nyt aivan luokattoman typerä ja täten umpisurkea peruste päättää pitkä suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehellä ei ollut tarpeeksi harrastuksia ja oli liikaa kotona.

Vierailija
4/9 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvettiin erilleen...

Vierailija
5/9 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisiko joku ketjun

"typerin syy mennä parisuhteeseen jonkun kanssa?"

Vierailija
6/9 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo ap:n miehen syy nyt aivan luokattoman typerä ja täten umpisurkea peruste päättää pitkä suhde.

AP:n ja sinun mielestäsi, mutta ei taida sen äijän mielestä olla. Se mitä mieltä minä moisesta kotkotuksesta olen, ei ole mitenkään merkityksellistä.

Vierailija
7/9 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon ruma naama alkoi ärsyttään

Vierailija
8/9 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä, vaikka perhe jo oli perustettu. Mihin seksiä lasten jälkeen tarvitaan?

Vierailija
9/9 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mikään huono syy ole, että haluaa lisää kokemuksia elämäänsä. Suhteessa noita kokemuksia ei kuitenkaan tule ikinä saamaan, jos yhtään kunnioittaa puolisoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme