Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljäs lomaviikko kotona kökkien.

Vierailija
25.07.2018 |

Niin, enpä ole muuta tehnyt kuin kotona ollut kuten perhekin, ei ole mahdollisuutta mihinkään lomamatkaan tms eikä esim.kylpyläreissut, huvipuistot tms noita teinejä kiinnosta.
Lisäksi tuo aina vain jatkuva kuumuus tehnyt olon voimattomaksi, hiki valuu noroina aamusta iltaan kodin sisälämpötilan pyöriessä +27/+30 välillä 24/7.
Hieman ahdistaa lähestyvä arki ja syksy, pari viikkoa enää lomaa ja tämä pätsisää vain jatkuu.
Miten tämä elämä tämmöistä on :'(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teinejä ei kiinnosta niin mikä estää sinua menemästä mihin haluat?

Vierailija
2/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse on mitään aikaansaamaton, niin silloin se elämä on vähän tylsää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä mutta kökitty kotona taloudellisista syistä. Meillä ei makseta lomarahoja ja kun tilistä jäi 140e niin ei saa edes syötyä joka päivä. Tässä helteessä se ei kyllä ole haitannut 😊 oon marjastanut, uinut, pyöräillyt ja käynyt ahkeraan kirjastossa. Iltaisin katsotaan joku illan elokuva, käydään yöuinnilla ja nukutaan pitkään. Teinit ovat kesätöissä vielä tämän viikon. Sitten palataan taas arkeen kaikki. Jos sitä joskus vaikka matkalle pääsisi.

Vierailija
4/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa tässä kuumuudessa, ei huvita yksin, ei ole rahaa törsättäväksi.

Ap

Vierailija
5/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voispa itsekin vain olla kotona tekemättä mitään tai menemättä mihinkään.

Oon koko vuoden venynyt kaikkien muiden toiveiden mukaan töissä, matkustanut ja osallistunut ja haluaisin vain omaa rauhaa. Mies taas on ollut vuoden sapattivapaalla ja vain odottanut, että kesälomalla pääsee paahtamaan mun kanssa paikasta toiseen, kaiken aikaa, kaikkien kanssa, kaikkialla.

Vierailija
6/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa tässä kuumuudessa, ei huvita yksin, ei ole rahaa törsättäväksi.

Ap

NO EIPÄ TUOSSA SITTEN JÄÄ JUURI MUITA VAIHTOEHTOJA KUIN SYNKISTELY, PALSTALLA ULISEMINEN JA EUTANASIA.

Vierailija
7/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies taas on ollut vuoden sapattivapaalla ja vain odottanut, että kesälomalla pääsee paahtamaan mun kanssa paikasta toiseen, kaiken aikaa, kaikkien kanssa, kaikkialla.

Hyi hel*vetti mitä irstailua. Käyttäkää nyt edes kumia.

Vierailija
8/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi elää noin että elämä aina samanlaista. Mökkilomat edes vähän rikkoo rutiineja. Ison järven rannassa kävi tuuli, viilensi hellettä mukavasti.

Mitä/mikä on sinulle sellaista mitä odotat?

Vierailija
9/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valintasi ap elämätön elämäsi. Jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan. Tee jotain sen hyväksi.

Vierailija
10/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi elää noin että elämä aina samanlaista. Mökkilomat edes vähän rikkoo rutiineja. Ison järven rannassa kävi tuuli, viilensi hellettä mukavasti.

Eipä taida olla mitään kummempaa mitä odottaa.

Ap

Vierailija
11/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla mitään kummempaa mitä odottaa.

Ap

Mistä sitten ammennat voimia?

Sehän voi olla loma, konsertti, juhlat ym. Me mennään ensi kuun lopulla Voutilaisen konserttiin. Kummasti jaksaa kun on jotain mitä odottaa!

Vierailija
12/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma valintasi ap elämätön elämäsi. Jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan. Tee jotain sen hyväksi.

Minusta tää on huono sanonta. Aika moni joutuu käytännössä olemaan vastuussa, haluamattaan, muiden onnellisuudesta. Suomihan on siitä kuuluisa, että toisille annetaan ja toisilta otettaan.

Vierailija
13/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies taas on ollut vuoden sapattivapaalla ja vain odottanut, että kesälomalla pääsee paahtamaan mun kanssa paikasta toiseen, kaiken aikaa, kaikkien kanssa, kaikkialla.

Hyi hel*vetti mitä irstailua. Käyttäkää nyt edes kumia.

Ei tainnut ihan tuota tarkoittaa 😉

Vierailija
14/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin lyhyt loma, ja miehellä ei nyt ollenkaan, että olen pääasiassa myös ollut kotona.

Olen kirjoittanut pitkästä aikaa paljon, se on rakas harrastus. Olen myös kutsunut ystäviä ja sukulaisia käymään, niin yökylään kuin lyhyemmän aikaa. Ihmisistä saan paljon.

Välillä olen hakenut lapseni ja ollaan ajettu jonnekin kauniille paikalle kahville. Olen myös kolunnut lähiseudun kauniita paikkoja ja kuvannut paljon.

Etukäteen pelkäsin, että tämä olisi tylsä loma, mutta olenkin nauttinut kovasti.

Vierailija
15/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet mukavat kesäjutut ilmaisia tai edullisia. Torikahvilat mukavia, ihan vain vaikka kahvikupponen, pyöräily, meren rannalla kävely. Jos on auto, valoisana yönä ihana ajella ja tuntea rypsipellon tuoksu. Matonpesu, tulee hyvä mieli ja koti tuoksuu kesältä.