Allergiset, miten tuuletatte näillä helteillä?
Mua alkaa oikeesti pelottamaan jos tätä hellettä jatkuu vielä viikkoja. En sais tuulettaa näin pujon kukinnan aikaan, mutta pakko on kun kuuma on. Öisin tietenkin, mutta lentää se silloinkin kun ei ole kosteutta sitomassa. Maksimiannos lääkettä menee nyt jo, miten selviän kun pujo kukkii täysillä ;(. Pää kipee jatkuasti ja nyt myös kurkku aamuisin.
(Asun vuokra-asunnossa eikä siihen voi mitään tuuletusjuttuja viritellä eikä olis varaakaan. Eikä tällaisia helteitä ennen ole ollut, joten tarvetta ei ole ennen ollut. Joten älä viitsi räkyttää, muutenkin kuin eläis helvetissä!)
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Avaamalla ikkunan.
pistä pää ulos ja laita ikkuna kiinni
Avaan ikkunan, ilmanpuhdistin on päällä koko ajan ja käytän tuuletinta öisin. Ikkunoihin voi hankkia myös siitepölysuodattimia, laitetaan esim. teipillä kiinni.
Meillä valoverho ikkunan edessä, joskus suihkutetaan siihen vettä, tiedä sitten auttaako...
Vierailija kirjoitti:
Meillä valoverho ikkunan edessä, joskus suihkutetaan siihen vettä, tiedä sitten auttaako...
viilentäskö jos sumuttais verhoa??
Ei tuuletus mun oireita pahenna, mä oon allerginen sisällä oleville jutuille. Siivoaminen pahentaa hetkellisesti, kun kaikki lehahtaa ilmaan.