Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon banaanikärpäsistä?

Tauski-laulaja
22.07.2018 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000180108.html

Jos mikään näistä keinoista ei auta, ei kannata masentua. Banaanikärpäset katoavat asunnoista Heinon mukaan viimeistään lokakuussa.

- Eikä niistä ole varsinaista haittaa ihmiselle, Heino lisää.

---
nyt tullut banskukärpsiä keittiöön kun jätin ruokaa roskikseen, muistan että joskus mulla oli talvellakin banaanikärpäsiä, eli valhetta pukkas tuo Heino

ostasko pullon olutta ja joisi siitä puolet ja se houkuttimena kärpäsille? ainoo ongelma on ollut kyllä aina että se pullo tulee juotua kokonaan ja pian haettava lisää ja pian koko kori banaanikärpäskarkoitinta onkin juotu!

toki jos laittas muovipussiin hylsyt niin kyllä ne sinne tulee latkimaan niitä oluen jämiä ja pussi kiinni ja avaan sen vasta kaupassa kun palautan pullot ja kärpäset muuttavatkin kauppaan asumaan

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on lähikaupassakin myytävä Raidin kärpäspyydys ikkunaan. Läpinäkyvä kalvo joka liimataan ikkunaan. Kalvossa on kärpäsiä houkutteleva liimapinta, johon ne takertuvat. Toimii todellakin!

Vierailija
2/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostappa vaan kori olutta banaanikärpäshoukuttimeksi ja laita lasku sossuun, ne kyllä ymmärtää ja maksaa kaiken, ehkä 3-4 kertaa viikossa

pitäähän ihmisen peurstarpeisiin kuulua banaanikärpäslääkkeet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeesti olivat ryök'leeet banaanikärpäset meneet avaamaan suljetun sitruunamehupullon ja oli yksi jo hukkunut sinne, olin varmasri sulkenut sen ja nämä menee nyt jo avaamaan pulloja ihan itse! seruaavakso ne avaa varmaan yöllä jollakin konstill jääkaapin ja syö kaikki ruoat!

Vierailija
4/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on Mike niin paskainen asunto, (oon muuten nähnyt) että sulla asuu banaanikärpäsiä varmaan perseessäkin, et pääse niistä eroon koska et siivoa koskaa seinät täynnä likaa samoin astiat ihan rasvaisia. olet paska ihminen

Vierailija
5/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasi banaanien viereen johon sekoitat tiskiainetta, etikkaa, hunajaa ja vettä. Kun odottelet niin näet kun niitä keräntyy liokseen ja kuolee.

Vierailija
6/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanikärpäset yleensä tekee pesän lavuaarin hajulukkoon. Mulla lähti ansoista, myrkyistä ja muista huolimatta banaanikärpäset vasta kun heitin kodin putkimiestä lavuaariin. 

Vierailija
7/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidia kämppä täyteen.

Vierailija
8/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinietikkaa astiaan, sinne menevät.  

Vierailija
9/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haulikolla. Jos et omista, niin tee nuotio ja hakkaa ne hengiltä palavalla halolla.

Vierailija
10/10 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei banaanikärpäsansani toiminut, ostin ensin 3 olutta että kaadan niistä osan astiaan ja pistin vielä tipan pesuainetta, mutta vain pari banaanikärpäsjuoppoa oli hukkunut sinne,, muuten nitä on paljon keittiön seinillä jotka tietty likaisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme