Haluan kuolla niin paljon, etten edes halua parantua "masennuksesta"?
Eh. En halua, että vointi kohenee? Haluan vain kuolla?
Kommentit (17)
Miksi masennus on lainausmerkeissä?
Ehdotan, että soitat sinulle poliklinikalta annettuihin numeroihin ja saat lähetteen mielisairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi masennus on lainausmerkeissä?
En koe olevani masentunut, vaikka minulle onkin vaikea masennus diagnosoitu. Asiat nyt vain oikeasti ovat näin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan, että soitat sinulle poliklinikalta annettuihin numeroihin ja saat lähetteen mielisairaalaan.
Miksi? En halua voida "paremmin".
Ap
Tuo on normaalia. Suurin osa ihmisistä on samassa tilanteessa. Näistä ei vain puhuta.
Miksi haluat kuolla paljon, eikö vähempi riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? En halua voida "paremmin".
Ap
Saat paremmin apua, kuin tältä palstalta.
Psyykkisesti sairaat eivät aina käsitä olevansa sairaita.
TESTI: Jos nyt saisit Veikkauksesta puhelun Loton päävoitosta, haluaisitko yhä kuolla?
Jos et, et halua oikeasti kuolla. Kysymys on vain ohimenevästi vääristä ulkoisista olosuhteista elämässä ja niihin voi vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
TESTI: Jos nyt saisit Veikkauksesta puhelun Loton päävoitosta, haluaisitko yhä kuolla?
Jos et, et halua oikeasti kuolla. Kysymys on vain ohimenevästi vääristä ulkoisista olosuhteista elämässä ja niihin voi vaikuttaa
Haluaisin kuolla. Olisin kyllä iloinen, koska voisin lahjoa jonkun eläinlääkärin lopettamaan minut tai hankkia palkkamurhaajan itselleni. Helppo kuolema.
Ap
Sinun pitää haluta kuolla vain sen verran, että haluaisit parantua masennuksesta.
Jos haluat kuolla niin paljon ettet halua parantua, niin sinun voi käydä hullusti.
Sama tunne täällä. Joka aamu kun herään niin ensimmäinen ajatus on että voi kun täältä pääsisi jo pois.
Olen jo vuosikausia kärsinyt masennuksesta, paniikkihäiriöstä, yleisestä ahidistuneisuudesta. Tuohon päälle olen vielä fyysisesti sairas, mutta en mitenkään kuolemansairas. Ainoa syy miksi olen elossa on omat vanhemmat. En haluaisi tuottaa heille sitä tuskaa että ainoa lapsi kuolee ennen heitä. Joten elämäni koostuu tällä hetkellä pelkästään siitä että näyttelen vanhemmilleni että kaikki on ok. Muutamalle kaverilleni olen vähän avoimempi.
Noh kyllä se ihana päivä joskus koittaa kun voin lopettaa tämän tuskaa täynnä olevan elämäni.
Eiittäisiköhän paketillinen Venlafaxin 150mg ja purkillinen Voxraa? Kun samalla syö MAO-estäjää, joka on hengenvaarallinen noiden kahden kanssa?
Niin, me muutkin halutaan samaa.