Minä olen kutsunut mahassa olevaa vauvaani nimellä rakkauspakkaus, nyt kaveri kutsuu koiranpentuaan samoin
Minä olen raskaana rv 28 ja olen alusta saakka kutsunut vauvaa nimellä rakkauspakkaus. Nyt kaveri odottaa että saa kasvattajalta koiranpennun ja päivittää siitä someen "rakkauspakkaukseen enää X viikkoa aikaa <3" Voiko tuon ottaa muuten kuin loukkauksena/irvailuna?
Kommentit (18)
Tämä provo se tulee tänne aina uudestaan yhtä luotettavasti kuin auringonnousu.
Ainoa mikä vaihtuu on kohde. Milloin sama nimi on annettu eläimelle, milloin lapselle. Välillä lapsen nimi eläimelle.
Voi.
Kaikkien elämä ei pyöri sinun ja mahasi ympärillä.
Tuota sanaahan käyttävät ihmiset lemmikeistään, vauvoistaan, kumppaneistaankin. Ylipäätään rakkaudenkohteista.
Relaa.
Tuota sanaa ei yksikään koulutettu ihminen käytä.
Rakkauspakkaus on kahden rakastavan hedelmä. Kenen kanssa kaverisi pakkauksensa hankki?
Puhun aviomiehestäni aina miehenä ja kaverini puhuu omasta miehestään miehenä.
Päätin pistää välit poikki.
Jotain rajaa pitää olla ilkeydellä.
Minä kutsun pökälettäni rakkauspakkaukseksi.
Voi se vit*uillakin, toi rakkauspakkaus on vastenmielinen ilmaisu ja ehkä sillä on mitta täyttynyt.
Sinä et varmaankaan ole keksinyt tuota sanaa, joten sinulla ei ole yksinoikeutta siihen.
Etkö tajua et lapsi on masuasukki ja koiranpentu rakkauspakkaus?!?!?
Päivitä sinä, että pentu syntyy x viikon päästä
Vauvasta puhutaan mielummin masuasukkina, rakkauspakkausta voi käyttää oikeastaan missä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Raskauspakkaus.
Ja kun ottaa huomioon, mitä monelle naiselle synnytyksessä käy: raskauspaskaus.
Kyllä hänellä on oikeus rakastaa koiraansa enemmän kuin mitään muuta. Hyvä vaan, että maailmassa on paljon rakkautta. Positiiviset tunteet tarttuvat.