Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään sen ärsyttävää kuin se että aikuiset lapset tulevat minun luokseni viettämään lomaansa

Vierailija
21.07.2018 |

Vetää herneen nenään ja pistää kukkahatun vanteen kireälle kun sitä tullaan lomailemaan ja ottamaam rennosti omien vanhempiensa luo. Omaa perhettä ei heillä vielä ole, mutta olisi jo korkea aika että hankkisivat oman elämänsä, painuisivat muualle ja jättäisivät minut lopultakin rauhaa. Kaikkeni ei olen tehnyt, heittäytynyt niin ilkeäksi ja kamalaksi kuin suinkin voin ja silti lapset haluavat olla minuun yhteydessä ja pitää hyvuä välejä. En vain itse jaksa, lasten kasvattamisessa oli rittävän tarpeeksi stressiä ja kestämistä. Nyt sitten vielä tämä. Voisivat vaikka mennä mieluummin omaan piikkiinsä ulkomaille tai painua samantein huidsin nevadaan. En kestä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jokainen äiti on se paras äiti omille lapsilleen" 

Vierailija
2/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille että odotat lomamatkakutsua Bora Boralle heidän piiikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana äiti olet,oikea helmi.

Toivottavasti vietät yksinäisen vanhuuden, olet tyypillinen tuleva kusipää vanhus jota kaikki inhoo.

Vierailija
4/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä, että he opettavat sinut kirjoittamaan. Luulisi pentujen häviävän.

Vierailija
5/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano se niille.

Vierailija
6/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit lapsia

Vierailija
7/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä jokseenkin aloittajaa enkä usko että tunne loppujen lopuksi on noin vahva. Ehkä nämä helteet ovat väsyttäneet ap:n ja siksi reaktio on noin överi. Rakastat varmasti kuitenkin lapsiasi ja haluat itsekin pitää heihin yhteyttä. Uskon.

Vierailija
8/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla rehellinen ja sanoa suoraan, että eivät ole tervetulleita luoksesi. Tuskin kukaan väkipakolla haluaa tulla. Rehellisyys kannattaa aina, eikä ole jälkikasvu vaivoina myöhemminkään.

Vierailija
9/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon suomalainen äiti vihaa lapsiansa.

Vierailija
10/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit lapsia

Iski aikoinaan ihan hirveä vauvakuume ja piti saada lapsia. Mutta kun uhmaikä koitti, tajusin että lapset ei pysykkään sellaisina ihanina pieninä söpöinä kullannuppuina vaan kasvavat isoiksi. Lopulta ruuhkavuodet ja lasten murrosikä vei lopunkin uskon.

Vierailija
11/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää sinun puolestasi, niin huono tekeleesi on. Tästä aiheesta on jo sanottu kaikki, 68 kertaan. Seuraava yritys.

Vierailija
12/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapset luulee, että sulla on muistisairaus kun olet noin kärttynen.

Vierailija
13/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä lapset luulee, että sulla on muistisairaus kun olet noin kärttynen.

Kyllä ap on selvä bimbom.

Vierailija
14/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo! Perustuu jonkun ilta-sitätätän juttuun.

Vierailija
15/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää. Nimittäin lapsillesi. Olen yli kolmekymppinen nainen ja juuri juttelin vanhempieni kanssa ja kilpaa tiedustelivat milloin tulen käymään. Saatiin sovittua yhteinen aika jolloin ehdin tapaamaan heidät omien lomarientojenaa aikana, lähtevät festaroimaan pariksi päivää tänä aikana ja tapaan silloin lapsuuden ystäviäni ja pitelen heidän taloa pystyssä.

Asiassa mentiin niin pitkälle, että isäni osti minulle e-lipun junaan, myönnän olevani viime hetken ihminen niin vanhemmat varmistivat lippuni jo ajoissa ja hakevat asemalta kotiin.

Eihän minun mikään pakko ole heidän luonaan vierailla, mutta outoa olisi että he hankkivat lapsen ja sitten eivät haluaisi nähdä häntä.

Lomailen silloin tällöin äitini tai vanhempieni kanssa yhdessä ulkomailla.

No meillä yhteisymmärryksessä halutaankin nähdä ja tavata.

Vierailija
16/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit lapsia

Iski aikoinaan ihan hirveä vauvakuume ja piti saada lapsia. Mutta kun uhmaikä koitti, tajusin että lapset ei pysykkään sellaisina ihanina pieninä söpöinä kullannuppuina vaan kasvavat isoiksi. Lopulta ruuhkavuodet ja lasten murrosikä vei lopunkin uskon.

No vieläkö muistelet jotain uhmaikää ja ruuhkavuosia tai murrosikää? Ja katkerana? Luulisi, että noista on ollut aikaa jo palautua, jos lapsesi ovat aikuisia. Uhma- ja murrosikä on muutaman vuoden jaksoja, toki saattavat olla rankkoja, mutta ei kai useimmat niistä loppuikäänsä toivu. Luulen, että ap:ta vaivaa jokin ihan muu, vaihdevuodet, masennus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme